סוכות תשע"ג בחברון עם מרדכי בן דוד וחברים - חסידיניוז

סוכות תשע"ג בחברון עם מרדכי בן דוד וחברים

מאת: יוסי אשרי | כ״ו באלול ה׳תשע״ב (13/09/12) 17:30 | הופעות | הדפס הדפס

אחרי העדרות של כמעט 6 שנים, חוזר ענק הזמר החסידי מרדכי בן דוד לחברון.

בסוכות מתאחדים בחברון עם מיטב אמני המוסיקה החסידית: ענק הזמר החסידי מרדכי בן דוד בהופעה מלאה בלווי תזמורתו של עמי כהן, גדול הזמר החסידי מזרחי חיים ישראל, אודי דוידי בלהיטים מכל הזמנים, יידל ורדיגר, שלמה כ"ץ ואבי גסנר. מנחה: קובי סלע.

רשמו לפניכם: יום רביעי, י"ז תשרי, ב' דחול המועד סוכות תשע"ג ברחבת מערת המכפלה בחברון. הסעות מכל רחבי הארץ, הכניסה חופשית.

סוכות בחברון תשע"ג

דירוג כתבה: כוכב אחדשני כוכביםשלושה כוכביםארבעה כוכביםחמישה כוכבים ממוצע: 4.36
Loading...

תגיות: , , , , , , , ,


תגובות (8)

  1. מוריאלוש הגיב:

    יאההה אני באה……היה מזה כיף
    שנה שעברה…….
    אבל אין השנה זמרים טובים…..חוץ מחיים ישראל!!!

    • המעריצה הכי גדולה של MBD הגיב:

      אם כך, מעניין מדוע MBD נקרא "ענק הזמר", שר במשך 40 שנה, הוציא 35 אלבומים, הופיע על כל במה אפשרית ואת הלהיטים שלו כולם מכירים (מכירה את "משיח משיח משיח"? "אנחנו מאמינים בני מאמינים"? "שלום עליכם"? ועוד מאות להיטים? כן, זה שלו…!
      אז אולי שאר הזמרים קצת פחות טובים, בלי לזלזל באף אחד (במיוחד לא ב"נסיך" יידל וורדיגר), אבל חיים ישראל הוא אמנם זמר גדול, אך בהחלט לא הטוב ביותר מביניהם.
      וסתם הערה, גם אם את אוהבת דוקא את הז'אנר המזרחי, ולא דוקא החסידי, זה לא אומר שאוטומאמטית את מתייגת את מרדכי בן דוד מתחת לחיים ישראל ברשימת הזמרים הגדולים, כי צריך להיות מציאותיים. גם אני, לא אוהבת מוזיקה גויית אבל אני מודה שמייקל ג'קסון יותר טוב ממרדכי בן דוד… כי אין מה לעשות, זה המציאות.
      ככה גם מעריצי הז'אנר המזרחי ודומיו, צריכים להכיר בעובדה ש MBD הוא המלך וזהו, אין עוררין!
      (ולמעריצי אברהם פריד, גם הוא ענק אבל רק סגן, אין מה לעשות, MBD לפניו עם הרבה יותר שנים, יותר להיטים וגם יותר הכרה. נכון שהוא עכשיו השולט כי MBD כבר פחות מופיע, אבל המציאות היא, שמרדכי יותר גדול מאברהם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

      • ברוך הגיב:

        גברת אני מסכים אם כל מה שאמרת חוץ מזה שאמרת שמייקל גקסון יותר טוב ממרדכי בן דוד הוא יודע לרקוד יותר טוב ממנו על זה אין ספק אבל מבחינת כישרון במוזיקה מרדכי בן דוד מעליו האיש פשוט גאון הגאונים במוזיקה רגש עוצמה קצב דינמיקה ועוד ועוד (כהוכחה לדברי תכתבי ביוטיוב MBD1986 ותראי שיש לו קול אדיר ביותר)

      • ללא שם הגיב:

        לנשום עמוק כפרה…☺כל אחד והטעם שלו!

  2. המעריצה הכי גדולה הגיב:

    MBD המלך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    התגעגנו להופעות בחברוווון……….. כולנו מגיעים!

  3. יואב הגיב:

    יש לצפייה ישירה משם?

  4. ברוך הגיב:

    אם מרדכי בן דוד לא נחשב אצלך כזמר טוב אז תלכי לכיתה א ,מרדכי בן דוד הוא הזמר הכי מקצועי בעולם(לצערי אנשים לא מודעים לכך כי חסר להם הבנה מינימלית במוזיקה) ואנשים מוזיקאים יעידו על כך

השאר תגובה

תוכן תגובה