ציון – אליעזר בוצר בסינגל מתוך פרוייקט מסעיר - חסידיניוז

ציון – אליעזר בוצר בסינגל מתוך פרוייקט מסעיר

מאת: יוסי אשרי | כ״ה בכסלו ה׳תשע״ג (09/12/12) 15:11 | שירים חסידיים | הדפס הדפס

אליעזר בוצר - ציון

עוד לא נולדה הגדרה, תבנית, קופסה, כותרת, אליה ניתן להכניס או על פיה ניתן להגדיר את בוצר האיש. האמן. המוסיקאי והמבצע. את ההגדרות והתבניות שלו בוצר חולם ויוצר בעצמו. כל אלה הופכים אותו לאחד הקולות החדשים, המקוריים, כנים ומרגשים שנשמעו במוסיקה הישראלית.

חברים שנחשפו לכישרונו ולפרץ היצירה של בוצר, יזמו מפגש–שידוך עם אביתר בנאי. אביתר שנשבה בקסמיו של בוצר, פרש את חסותו החברית ואמנותית ולאחר תקופת גיבוש חזון וחומרים הצטרף גיל סמנטנה – מהמפיקים המובילים בישראל למסע המוסיקלי בדרך לאלבום בכורה ויחד עם הרכב נגנים מגובש הכולל את עמית יצחק ועוד הם מסיימים בימים אלה את העבודה על האלבום החדש.

הסינגל הראשון שנבחר להשקת הפרויקט הוא 'ציון'. כל המעורבים בפרויקט חשו שהשיר, למרות מורכבותו המוסיקלית המאתגרת, משקף באופן מדויק כישרונו, כנותו ועומקו של בוצר כאדם וכיוצר. בוצר הוא "חפשן", הוא מחפש, חוקר ובעיקר שואל. החיפוש הבלתי מתפשר שלו, הביא אותו למרות גילו הצעיר לחוויות חיים מרתקות ומסעירות..שלרובנו מספיקות לגלגול אחד. המסע מתועד בכישרון רב באלבום הבכורה הלא שגרתי המיועד לצאת בקרוב: 'הפרעות. קשב. ריכוז'.

על אף היותו אדם מאמין המנהל אורח חיים דתי – ציוני, יש לבוצר ביקורת וראייה בהירה, גם על העולם שלו ורצון עז להסיר את המסכות כולן. בוצר בן 30, נשוי ואב ל6 ילדים, נולד בצפת, למשפחה דתית- לאומית, אישיותו החקרנית והמעמיקה דחפה אותו לשאול שאלות ולחקור מהות כבר בגיל צעיר, המסע האישי שלו עבר דרך שירות צבאי קרבי בסיירת נח"ל, חיים עם רעייתו בהודו, שם עסק בפעילות פילנתרופית למען הכלל ועוד תחנות רבות שקצרה היריעה מלהכיל שהמכנה המשותף של כולן הוא תרומה לקהילה וקירוב לבבות. המוסיקה, השירה, היצירה, שהיו שם תמיד, התדפקו על דלתו מאז שעמד על דעתו וביקשו להיכנס למרכז הבמה של חייו .. עכשיו זה קורה.

לחצו PLAY להאזנה לשיר[audio:https://www.chasidinews.com/wp-content/uploads/2012/12/botzer-tzion.mp3|titles=אליעזר בוצר – ציון]

דירוג כתבה: כוכב אחדשני כוכביםשלושה כוכביםארבעה כוכביםחמישה כוכבים ממוצע: 4.72
Loading...

תגיות: ,


תגובות (8)

  1. מוזיקאי הגיב:

    בתור מוזיקאי…אין הרבה עוצמות כאלה…

  2. בת ציון הגיב:

    זה פשוט נדהים ומרגש! ללא ספק הדבר הבא.

  3. גיטריסטית הגיב:

    אחד הדברים הגדולים באמת.
    איזה עיבוד! איזה לחן! איזה עוצמה של מוזיקה!
    אין מילים להגדיר….. פשוט לשבת ולהאזין פעורי פה…..

  4. שמעיה הגיב:

    אחד השירים המטורפים מרגש ברמה

  5. יונתן הגיב:

    פצצה!!!! ישר ללב

  6. מנדי הגיב:

    חולה עליך ועל השירים שלך

  7. לרווקה בת ה20!!!! הגיב:

    פשוט אין דברים כאלה

    מחפש הופעות שלו

השאר תגובה

תוכן תגובה