- חסידיניוז - https://www.chasidinews.com -

פרחי ישראל בסינגל שני המוקדש לירושלים: ימלוך

פרחי ישראל - ימלוך

מקהלת פרחי ישראל גאה להציג סינגל חדש, ימלוך, דגימה מרשימה ומרגשת מאלבום שני העתיד לצאת בקרוב, בע"ה. המקהלה ממשיכה לכבוש ולסחוף את לבבות אוהבי השירה המסורתית ומוציאה סינגל נוסף, מפתיע וחדיש המוקדש לירושלים בירת הנצח.

סינגל זה מבית היוצר של מקהלת פרחי ישראל, ממשיך ברוח באהבת חינם ואחדות ישראל, מפנה את ליבנו לכוון מזרח, ומוסיף להעלות את ירושלים על ראש שמחתנו. ימלוך המוגש בערב שבת שירה, מהווה משב רוח חדש ומרענן בשירה המזרחית המסורתית. ההצלחה העצומה לה זכה סינגל הבכורה באהבת חינם, דחקה במנהלי מקהלת הילדים להזדרז ולהוציא החוצה את האלבום המלא, עוד לפני פורים הקרוב.

המקהלה, בניצוחו של מאיר גבאי ובניהולו האומנותי של ארנון גולדברג, הוקמה לפני כשבע שנים וכוללת כעשרים כישרונות צעירים בהרכבים מתחלפים. המקהלה הינה המקהלה הדתית הייצוגית של גבעת שמואל וזוכה לתמיכה והערכה רבה מצד קברניטי העיר שנרתמו לקידום התרבות בעיר בכלל והתורנית בפרט.

חברי המקהלה נפגשים בכל שבוע, לומדים את עקרונות המוסיקה היהודית והישראלית, מקיימים חזרות ומופיעים באירועים ממלכתיים בארץ ובעולם לצדם של מיטב האומנים. ההרכב הצעיר מתמחה ברפרטואר מרשים, המשלב יחד שירים ישראליים לצד שירי אמונה ונשמה, בעיבודים חדשניים ובלחנים מקוריים. עושר הסגנונות המוסיקליים ורבגוניות הטקסטים, שואף לייצג את מרקם התרבות הישראלית על שלל מרכיביה "עם הפנים לכלל ישראל".

"עם הסינגל החדש ימלוך אנחנו שואפים לכבוש ולסחוף את לבבות אוהבי הזמר והשירה ובמיוחד את אוהבי ירושלים בירת הנצח של העם היהודי עם כל הלב לכיוון המזרח", אומר מאיר גבאי המלחין ומנצח המקהלה. "אחרי שבחי ירושלים הנצחי של אביהו מדינה הגיע הזמן לחידוש נוסף ברוח המזרח וברוח אהבת חינם משב רוח חדש ומרענן מניחוחות מקהלת הילדים פרחי ישראל בכיוון אחד ירושלים.

האלבום המלא ייצא בע"ה בראש חודש אדר הבעל"ש (הבא עלינו לשמחה…).

מילים ולחן: מאיר גבאי, עיבוד: אבי ז'אנו, סולנים: ינון לוי, נבו גולדברג ואיתמר וקמאי.

לחצו PLAY להאזנה לשיר[audio:https://www.chasidinews.com/wp-content/uploads/2013/01/pircheiisrael-imloch.mp3|titles=פרחי ישראל – ימלוך]