הקב"ה נותן החירות בידינו: בנימין לנדאו - עבדים - חסידיניוז

הקב"ה נותן החירות בידינו: בנימין לנדאו – עבדים

מאת: מערכת חסידיניוז | כ״ג באדר ה׳תשע״ג (05/03/13) 16:20 | שירים חסידיים | הדפס הדפס

בנימין לנדאו - עבדים

בנימין לנדאו, זמר נשמה ומלחין מוכשר, מוכר לכם מאלבומו הראשון 'מעבר לגבולות', ומפרוייקט 'ברכת כהנים' שהלחין והפיק ובו השתתפו כ100 כהנים. לאחר מספר שנים של הבשלה והתמקצעות, לקראת ראש חודש ניסן הוא מגיש לכם את אלבומו החדש 'משכן'.

'משכן' מתהדר בשפע צלילים נוגעים ובטקסטים פרי עטו. ניתן למצוא בו סגנונות שונים: קלאסי לצד מזרחי אלקטרוני, רוק כבד לצד מוזיקת נשמה. לקראת ראש השנה האחון, שחרר בנימין כסינגל מתוך האלבום, את השיר 'אור בהירות הדרך', המדבר על הנסיעה לאומן מזוית קצת אחרת. השיר נגע בלב רבים והשאיר ציפייה והתעניינות לאלבום שיבוא.

לקראת הוצאת האלבום, אנו מגישים לכם סינגל נוסף. השיר 'עבדים' שיר עכשווי ומקורי, שיר שזועק ומוחה ובעיקר מעורר, שיר שמתקשר לנו לפסח אבל לא רק… בנימין מרגיש שהמילים מדברות על כל אחד ואחת, בכל דור ודור. כהד לזעקת האנושות כולה המשוועת לחירות עולם, משתף אותנו הזמר והיוצר בכנות ובישירות בתחושת ליבו שריבון העולמים נותן את החירות בידינו. בעז"ה האלבום המלא 'משכן' יגיע לחנויות לקראת א' ניסן.

לחצו PLAY להאזנה לשיר[audio:https://www.chasidinews.com/wp-content/uploads/2013/03/bini-avadim.mp3|titles=בנימין לנדאו – עבדים]

דירוג כתבה: כוכב אחדשני כוכביםשלושה כוכביםארבעה כוכביםחמישה כוכבים ממוצע: 5.00
Loading...

תגיות: ,


תגובות (1)

  1. אא הגיב:

    זה שיר ממש ממש יפה!איזה כיף לשמוע אותו!ובכלל כל השירים שלך נורא יפים!תודה רבה!יהי רצון שזה ישרת את המטרה של קידוש שם ה' בעולם!לכבוד ה' יתברך!

השאר תגובה

תוכן תגובה