אני יהודי – לני סלומון וקובי אוז בפרויקט אולסטרס מיוחד - חסידיניוז

אני יהודי – לני סלומון וקובי אוז בפרויקט אולסטרס מיוחד

מאת: מערכת חסידיניוז | ט״ז באייר ה׳תש״ע (30/04/10) 16:38 | שירים חסידיים | הדפס הדפס

בכל אחד שילוב המילים "אני יהודי" מעוררת משהו אחר. סביר להניח שההתעסקות בשאלה נמצאת במדף האחורי בראש שלכם, אבל רגע לפני שהדעות הקדומות נשלפות והציניות משתלטת עליכם אנחנו מזמינים אותכם להקשיב לשיר שלא בא כדי להתריס, לשפוט או להיות פוליטי, אלא שיר שנולד מאהבה ומתוך חיפוש לגשר בינינו.

הראשון שנרתם לפרויקט היה קובי אוז ששכתב את המילים של לני סולומון, אחריו נטשו את המחשבה והקשיבו ללב שורה של אמנים: ירמי קפלן, גלעד ויטל ורועי לוי, חיים אוליאל, גדי אלטמן אקסום פישי הגדול ועוד.

פרויקט ייחודי שנולד מתוך צורך עמוק של קבוצת יהודים אמריקאיים לענות על השאלה מדוע השוני והרב גונייות בתוך ההגדרה "אני יהודי" לא מאתגרים ומעניינים אותנו אלא יוצרים קרע ושוני. ככל שהתעמקו בשאלה הבינו שחילוקי הדעות לא מבוססים על אינטלקטואל או דעות שונות אלא על רקע פנימי ורגשי. בחיפוש אחרי תשובה הבינו כי דיונים וקבוצות מיקוד לא יעזרו לבנות גשר למחלוקת העמוקה בזרמים השונים ביהדות אלה משהו עמוק ורוחני יותר- מוזיקה.

בפרוייקט משתתפים: קובי אוז, ירמי קפלן, גלעד ויטל, רועי לוי,ליאור אלמליח, חיים אוליאל, גדי אלטמן, לייזר לויד, אילן דרי, יהודה כ"ץ, לני סלומון, פישי הגדול, אקסום , זמרי "גלרון" כפר סבא.

מילים: קובי אוז, לני סולומון – מילים נוספות: פישי הגדול, אקסום – לחן:לני סולומון – עיבוד והפקה מוזיקאלית: קובי אוז.

לחצו PLAY להאזנה לשיר

[audio:https://www.chasidinews.com/audio/allstars-aniyehudi.mp3]

דירוג כתבה: כוכב אחדשני כוכביםשלושה כוכביםארבעה כוכביםחמישה כוכבים ממוצע: 3.33
Loading...

תגיות: , ,


תגובות (1)

  1. קוראים לי בשמי הגיב:

    בס"ד

    וואוהו איזה שיר מדהים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    תודה אנשים!!!!!!!!!!!!
    תודה ה'!!!!!!!!!!!!!

השאר תגובה

תוכן תגובה