ארי גולדוואג חוזר בלהיט קייצי חדש: עם אחד - חסידיניוז

ארי גולדוואג חוזר בלהיט קייצי חדש: עם אחד

מאת: יוסי אשרי | י׳ בסיון ה׳תשע״ג (19/05/13) 14:50 | אלבומים חדשים | הדפס הדפס

ארי גולדוואג - עם אחד

כבר בהיותו ילד הופיע ארי גולדוואג, על במות בהופעות והאירועים הגדולים של המוסיקה החסידית העולמית, במסגרת מקהלת הילדים המיתולוגית פרחי מיאמי, בניצוחו של ירחמיאל ביגון. שם שימש כסולן בלא מעט שירים של המקהלה. עם השנים גדל הילד, אך הפלא נשאר. ובשנת 2003 הוציא גולדוואג את אלבום הביכורים שלו "לישועתך קיווינו", אלבום בו גולדוואג הביא את הצד הבוגר שלו, מתוך הבשלה כאמן ויוצר.

לאחר מכן הוציא גולדוואג שני אלבומים, "שמחה בליבי" ו"נשמה טהורה", שגם הם זכו להצלחה רבה, בארץ ובחו"ל. כמו-כן הפיק והלחין את האלבומים "שבת: התכוננו" עם בוגרי פרחי מיאמי, "שבת אחים" של האחים בל ו"שבת חברים", וכן חתום על להיטי הענק של כוכב הזמר החסידי העולמי בני פרידמן, "יש תקווה", "שלום עליכם" ו"ברחמים".

בימים אלו מסיים גולדוואג, עבודה של שנה וחצי על אלבומו החדש "עם אחד". שבע"ה ייצא בסוף הקיץ. האלבום מכיל שנים-עשר שירים בעברית ובאנגלית, קצביים וקופצניים לצד מרגשים וסוחפים. בעלי מסר של חיזוק ואחדות, ובפרט בימים אלו. בהפקת האלבום אותו עיבד גולדוואג [למעט השיר "עם אחד"] השתתפו מיטב האמנים והנגנים בארץ ובחו"ל. וכן יהיו שני דואטים מיוחדים ומפתיעים.

"עם אחד", שם השיר הנושא את שם האלבום, הינו הסינגל הראשון היוצא בימים אלו. שיר קופצני, בעל קצב ומסר סוחף של אחדות בעם ישראל, בו גולדוואג משתף פעולה, עם מרים ישראלי ששותפה איתו לכתיבת המילים, אותן הלחין גולדוואג לעיבוד של איאן פריטור.

לחצו PLAY להאזנה לשיר[audio:https://www.chasidinews.com/wp-content/uploads/2013/05/goldwag-amechad.mp3|titles=ארי גולדוואג – עם אחד]

דירוג כתבה: כוכב אחדשני כוכביםשלושה כוכביםארבעה כוכביםחמישה כוכבים ממוצע: 5.00
Loading...

תגיות: ,


השאר תגובה

תוכן תגובה