חסדי נעמי בחמישה נוספים בסדרת השמע לילדים - חסידיניוז

חסדי נעמי בחמישה נוספים בסדרת השמע לילדים

מאת: יוסי אשרי | ח׳ באב ה׳תשע״ג (15/07/13) 11:07 | אלבומים לצפיה | הדפס הדפס

חסדי נעמי - ריח גן עדן

ארגון החסד 'חסדי נעמי' הוציא לאחרונה חמישה תקלטורים חדשים, בהמשך לסדרת השמע המשובחת, כדי לאפשר לכל משפחה בישראל להעניק ערך חינוכי אמיתי לילדיה ולמלא את שעות הפנטי בתוכן איכותי ובערכי הנצח של תורת חז"ל, עם מסרים המותאמים לגיל הרך.

החדשים בסדרה הם: השבת שאחרה לבוא, חנה ושבעת בניה, ריח גן עדן, אורח לשבת, יענקל החייט.

השבת שאחרה לבוא – אבא תחנא היה בדרך הביתה הוא עשה את דרכו בצעדים מהירים עוד מעט והשבת נכנסת אין זמן צריך למהר לפתע הוא נעצר קולות של אנחה הוא שמע בין השיחים מישהו מבקש עזרא הוא ניגש על עבר הקולות וגילה להפתעתו אדם פצוע שוכב ונאנח מה הוא יעשה? להניח את הפצוע שם אי אפשר הוא בודאי ימות. לטפל בו עוד מעט ונכנסת שבת ואז קרה לאבא תחנא נס שהוא לא ציפה לו

חנה ושבעת בניה – מסירות נפש של אמא יהודיה ושבעת בניה כנגד המלך אנטיוכוס הרשע המבקש להעביר אותם על דתם ולהשתחוות לפסל אחד. אחד הם מוסרים את נפשם ואינם נכנעים לרצונו של המלך.

ריח גן עדן – ריח גן עדן נדף מארון הבגדים של ר׳ פסח גבאי העיירה ריח שרק רבי חיים מצאנז היה יכול להריח מה היה בתוך הארון? בגדים של כומר שמהם נדף ריח גן עדן. איך הגיעו בגדי כומר אל תוך ארונו של יהודי? ומדוע נודף מהם ריח גן עדן? רק ר' פסח ידע את הסיבה איך הגיעו אליו בגדים של כומר ואותה הוא סיפר לר' חיים מצאנז.

אורח לשבת – הייתכן כדבר הזה? שלרב העיירה לא יהיה אורח לשבת? הרגל קבוע יש לרבי חיים מסאל אחד מגדולי הרבנים לארח יהודי שנקלע לעיירה לסעוד על שולחנו בשבת אך לשבת זו לא הגיע שום אורח. שולח הרב את גבאי בית הכנסת להמתין בשער העיירה אולי בכל זאת יגיע אורח ואכן ממש לפני כניסת השבת הגיע אורח בלתי צפוי שזכה להיות אורחו של הרב אך זה לא היה אורח רגיל זה היה אורח עצוב ושבור מדוע?

יענקל החייט – יענקל החייט היה חייט בעל שם לא רק אצל היהודים אלא גם אצל הגויים העשירים עד שאחד הגויים העשירים לקח אותו להיות חייט קבוע בארמונו יום אחד נערכה מסיבה בארמונו של הגוי ולכבוד מסיבה זו ביקש הגוי מיענקל לתפור לו חליפה מפוארת ואכן יענקל החייט תפר לעשיר חליפה שלא הייתה דוגמתה אך אוי ואבוי מה קרה לחליפה? מדוע המעיל היה קצר והמכנסיים גדולות? איך יופיע העשיר במסיבה עם חליפה כל כך גרועה?

דירוג כתבה: כוכב אחדשני כוכביםשלושה כוכביםארבעה כוכביםחמישה כוכבים ממוצע: 3.85
Loading...

תגיות: , , , , ,


תגובות (2)

  1. אודל ליפשיץ הגיב:

    איפה קונים את הספרים הללו? אני גרה באיזור מא"ש. אנא צירו עימי קשר תודה 052-7173697

  2. נעמי פינק הגיב:

    מעונינת לרכוש סיפורים בדיסקים עם מסר חינוכי לגילאי 3 עד 10

השאר תגובה

תוכן תגובה