אלי הרצליך בסינגל בכורה מקפיץ: חתן דומה למלך - חסידיניוז

אלי הרצליך בסינגל בכורה מקפיץ: חתן דומה למלך

מאת: מערכת חסידיניוז | י״ז באב ה׳תשע״ג (24/07/13) 11:58 | שירים חסידיים | הדפס הדפס

אלי הרצליך - חתן דומה למלך

אלי הרצליך, נחשב לאחד הזמרים האהובים והמבוקשים בסצנת האירועים והמוסיקה החסידית. מחזיק ברזומה מפואר של הופעות וחתונות בארץ ובחו"ל. בזכות יכולותיו הווקאליים, שירתו הסוחפת והמרגשת והופעתו הממלכתית, מצליח להתחבר ולגעת בכל סוגי הקהלים השונים. הרצליך נולד בבלגיה, אך את עיקר שנותיו עשה בארץ הקודש. והתחנך בישיבות הליטאיות, מהטובות בישראל.

"חתן דומה למלך" – הינו הסינגל הראשון, מתוך אחד-עשר להיטים שנבחרו בקפידה, במשך ארבע שנים. את השיר הלחין ואף עיבד, אחד מגדולי המלחינים והמעבדים במוסיקה החסידית העולמית, משה מרדכי [מונה] רוזנבלום. שהתבקש על-ידי הרצליך, ליצור שיר המשקף את העשייה היום-יומית שלו. רוזנבלום נענה לאתגר בשמחה, ומצא מדרש מיוחד, שכמעט ולא הולחן, ומיטיב לשקף את ההוויה היום-יומית של הרצליך. הלחן השמח והמקפיץ, העיבוד הייחודי והלא-שגרתי, והגשתו המרגשת של הרצליך, ייסחפו את המאזין אל אווירת השמחה היהודית, ואל מרכז רחבת הריקודים, בבחינת חתן הדומה למלך.

להפקת אלבום הבכורה, רתם לובין את מיטב היוצרים מכל עולם המוסיקה החסידית העולמית. הן ברשימת המלחינים, המעבדים, מפיקים מוסיקליים, מקהלות, ועד הצילום והגרפיקה הייחודיים והחדשניים. בין השמות: יוסי גרין, איצי וולדנר, משה לאופר, משה מרדכי [מונה] רוזנבלום, ישי לפידות, דודי קאליש, רון תיכון, אלי לאופר, אלכס מיטלמן ואלי לישנסקי. ומדובר ברשימה חלקית בהחלט. מה שהופך את האלבום לאחת ההפקות הססגוניות, רעננות, הגדולות והמושקעות, שידעה המוסיקה החסידית בישראל.

האלבום יכלול וידאו-קליפ מיוחד, מרהיב ומושקע עם ניצבים, צוותי הפקה וצילום מהוקצעים של עשרות אנשי צוות, בניצוחו של המפיק והבמאי שלום אייזנבך. בלוקיישן מפתיע וייחודי, שטרם נראה במחוזותינו…

לחצו PLAY להאזנה לשיר [audio:https://www.chasidinews.com/wp-content/uploads/2013/07/hertzlich-chatan.mp3]

דירוג כתבה: כוכב אחדשני כוכביםשלושה כוכביםארבעה כוכביםחמישה כוכבים ממוצע: 4.80
Loading...

תגיות: , , , , , , , , , , , ,


תגובות (1)

השאר תגובה

תוכן תגובה