יוסי גרין מגיש: אברימי רוט באלבום חדש 'אמת ויציב' - חסידיניוז

יוסי גרין מגיש: אברימי רוט באלבום חדש 'אמת ויציב'

מאת: מערכת חסידיניוז | י״ג בתשרי ה׳תשע״ד (17/09/13) 12:57 | אלבומים חדשים | הדפס הדפס

אברימי רוט - אמת ויציב

לאחר כשנתיים של עבודה מאומצת, מגיש גדול היוצרים במוזיקה היהודית יוסי גרין, את האלבום: 'אמת ויציב' – 'רוט & גרין' יחד עם הזמר ובעל המנגן אברימי רוט. שיתוף הפעולה בין השניים הניב אלבום גדוש בעשרה להיטים, כשהמיוחדים שבהם: 'ה' אלוקים' הלהיט הקצבי של אברימי שהשתחרר כסינגל לפני מס' שבועות וכבש את תחנות הרדיו וחתונות המגזר, 'אמת ויציב' שיר הנושא של האלבום ולהיט קצבי נוסף, 'יצוה' בעיבוד ג'אז מפתיע ומיוחד, 'זכור' בעיבודו של דודי רוט (אח של…) 'מי אדיר' ביצוע מרטיט לשיר שהולך ללוות חופות רבות בקרוב וכמובן 'משה ואהרון' שהוגדר כאחד החידושים המרעננים שיצאו בשנים האחרונות.

באלבום משתתפים מיטב אמני המוזיקה, הפסנתרן העולמי ר' מנחם בריסטובסקי, אבי סינגולדה, אייל שילוח וחבורת כלי המיתר, כאשר על רוב העיבודים אחראי המעבד יהושע פריד. במונולוג המובא בעטיפת האלבום כותב יוסי גרין: "בסיעתא דשמיא אין סופית ובהתרגשות רבה, אני גאה להציג את האלבום החדש של אברימי רוט ־ אמת ויציב. אברימי התברך באחד הקולות המיוחדים ביותר, ובאישיות מתוקה מדבש, אשר עמם הייתה לי הזכות לעבוד. את קולו אני יכול רק לתאר כקול מנחם ומלטף, בריטון / טנור יהודי, מלא שמחה, לב ונשמה…"

בימים האחרונים בעוד האלבום נמצא בשלבי השלמה אחרונים, הלך לעולמו איש החסד והמעש ר' לוי בן ר' הלל רוט ז"ל אביו של אברימי יבדלחט"א, אברימי החליט אפוא להקדיש את ההתעוררות שיגרמו השירים המרגשים לעילוי נשמת אביו המנוח.

לחצו PLAY להאזנה למיקס משירי האלבום

דירוג כתבה: כוכב אחדשני כוכביםשלושה כוכביםארבעה כוכביםחמישה כוכבים ממוצע: 4.00
Loading...

תגיות: , , , ,


השאר תגובה

תוכן תגובה