משפחת ואך, הדור הבא: כאילו יצא ממצרים - חסידיניוז

משפחת ואך, הדור הבא: כאילו יצא ממצרים

מאת: מערכת חסידיניוז | ה׳ בניסן ה׳תשע״ד (05/04/14) 22:12 | שירים חסידיים | הדפס הדפס

משפחת ואך - ממצרים

משפחת ואך הנה משפחה בת 11 ילדים, בנים ובנות השרים יחד. במשך 15 השנים האחרונות הוציאו בני המשפחה חמישה אלבומים: 'ביכורים', 'בין הזמנים', 'פיסת חיים', 'שבת' ו'חופת עננים' שזכו להצלחה רבה. בהם שירים שזכו לפרסום רב כמו 'קדוש', 'אחותנו', 'את אחי אנכי מבקש' ו'אל החיטה'.

לאחר חמש שנות בצורת מוזיקאלית, בימים אלה נמצאים בני המשפחה לקראת הוצאתו של האלבום השישי שיקרא ליל אברהם. האלבום הינו אקוסטי ובו 12 שירים בלחנים מקוריים, בעלי טקסטים מגוונים; חלקם מקוריים, חלקם מן המקורות וחלקם של משוררים בני זמננו. כמו באלבומים הקודמים, מבטאים השירים אהבה לארץ הזו ולאנשים שבה.

סגנון השירה הוא הרמוני רך ועיבודי הקולות משלבים בין קולות המבוגרים והילדים במשפחה לנגנים המוכשרים שהתארחו בפרויקט, אשר משתתפים בו לראשונה גם חלק מהאחיינים ומהאחייניות. הנגנים באלבום הנם עמית יצחק (גיטרות), גלעד אפרת (בס), אסף זמיר (תופים וכלי הקשה), משה שלו (עוד) ונגני הקשת גליה חי, נעה איילי וחן שנער. המוזיקה עובדה על ידי השותפים לדרך המוזיקאלית הארוכה מזה זמן, ערן קליין וצח דרורי.

לקראת חג הפסח הבא עלינו לטובה רואה אור השיר ממצרים, סנונית ראשונה מתוך האלבום שבדרך. מילות השיר מתוך ההגדה של פסח, הוא הולחן על ידי גולן ואך, עובד על ידי צח דרורי ומושר על ידי בני המשפחה. "מצרים היא המלכות אליה משועבד האדם לאורך השנה ופסח הוא השער של האדם לחירות" – אומרים במשפחה.

לחצו PLAY להאזנה לשיר (כולל שירת נשים)

דירוג כתבה: כוכב אחדשני כוכביםשלושה כוכביםארבעה כוכביםחמישה כוכבים ממוצע: 4.75
Loading...

תגיות: , , , , ,


תגובות (1)

השאר תגובה

תוכן תגובה