הגיע הזמן לאלבום החדש של מתי שריקי... - חסידיניוז

הגיע הזמן לאלבום החדש של מתי שריקי…

מאת: מערכת חסידיניוז | א׳ באלול ה׳תשע״ד (27/08/14) 16:09 | שירים חסידיים | הדפס הדפס

מתי שריקי - הגיע הזמן

האמת שהגיע הזמן, באמת.

רשימת שירי האלבום הושלמה, ואלבום הבכורה של הזמר והיוצר מתי שריקי, נמצא בישורת האחרונה. רגע לפני החגים משחרר שריקי סינגל נוסף, הגיע זמן. המוזיקאי המחונן ניצל כל רגע פנוי בשנתיים האחרונות כדי ליצור את אלבום הבכורה. שריקי עובד בהספק גבוה: רגע אחד הוא משרטט בביישנות מילים וסקיצה לשיר חדש ובתוך פחות משנתיים הוא מציג את פרי הביכורים – אלבום מלא במוזיקה אישית יהודית מרגשת.

הגיע זמן, מקבץ בין צליליו את כל המרכיבים האפשריים הממלאים את עולמנו בעת הזאת. באומנות-מילים יוצאת דופן מבטא שריקי את ההשלכות מתהפוכות גיאופוליטיות המסחררות את ארץ ישראל והעולם היהודי, את המאבק היומיומי שאנו נדרשים אליו כדי לחוות מעט שלווה שפויה ובטוחה ומנגד, התייחסות לזכות שיש לכל אחד מאתנו לגדל משפחה, לגדול ולהתעצם במסדרון המוביל אל הגאולה, שאת ניצניה קשה לפספס. הוא מעבד את התובנות וההגיגים למסמך מוזיקלי מעורר מחשבה, כשהלחן שכתב למילים משלים את החוויה רגשית.

מתי שריקי (31), מתגורר ב'שבות רחל' ועובד בארץ בנימין. היצירה ממלאת את חייו, הוא מתפרנס מעיצוב גרפי, תעשייתי ודיגיטאלי, ובמקביל יוצר מוזיקה איכותית שתופסת כל אוזן מכל חוג וסוג. בשנתיים, מאז הוציא את הסינגל הראשון והפופולארי אור חדש הופיע באירועים רבי משתתפים, התארח בתוכניות רדיו רבות וזכה לשבחים רבים על יצירתו. בד בבד הוא אומר 'לא' לתכניות ריאליטי שמתדפקות על אולפנו, ומכריז בעצם כי במקום להביא את היהדות אל המיינסטרים, הוא משתדל להביא את המיינסטרים אל היהדות".

הופעת השקה לסינגל החדש ז' אלול (02/09/14), בגולה בפ"ת, שם יארח את יצחק מאיר.

לחצו PLAY להאזנה לשיר

דירוג כתבה: כוכב אחדשני כוכביםשלושה כוכביםארבעה כוכביםחמישה כוכבים ממוצע: 4.20
Loading...

תגיות: ,


תגובות (1)

  1. אחד מהעם המובחר הגיב:

    ראיתי אותו מופיע!
    שיריו יפים! אך כשהוא שר מתנות קטנות! אני אומר לכם! אוכל את רממי קליישטיין ואפילו את צמד ילד!

השאר תגובה

תוכן תגובה