לנגן ולנגן - אברומי ויינברג משיק את אלבום הבכורה! - חסידיניוז

לנגן ולנגן – אברומי ויינברג משיק את אלבום הבכורה!

מאת: מערכת חסידיניוז | י״ג בטבת ה׳תשע״ה (04/01/15) 16:09 | אלבומים חדשים | הדפס הדפס

אברומי וינברג - עבדו את ה'

ארבע שנות עבודה, שלושv סינגלים מצליחים, שני קליפים מושקעים וזמר אחד. אברומי וינברג – אחת התגליות המשובחות והמרעננות שידעה המוסיקה היהודית-חסידית בשנים האחרונות, משיק בשעה טובה ומוצלחת את אלבום הבכורה – לנגן ולנגן.

הכשרון המוסיקלי של אברומי נטוע אצלו כבר בגיל צעיר. "השירים התחילו להתבשל אצלי כבר בגיל 15, בתקופה שהייתי מסתובב עם גיטרה, מקבל השראה ומלחין שירים" – הוא משחזר. השירים שלו עברו מפה לאוזן, אך את הדחיפה המשמעותית להקלטה מסודרת של השירים לכדי אלבום מושלם, נתן חברו הטוב אשר ולדמן שחתום על ההפקה. היה זה בתקופת לימודיהם בישיבה בקרית מלאכי, ולדמן שמע אותו שר את 'מעוז צור' וכמעט הכריח אותו להגיע לאולפן להקליט. התוצאה היתה מדהימה וכך גם התגובות, שהובילו להמשך הקלטת השירים בעיבודו ובהפקתו המוסיקלית של ג'ף הורביץ.

קרוב לארבע שנים של עבודה מאומצת והתוצר הסופי מעיד שאכן היה שווה לחכות. בימים אלה מגיע אל מדפי החנויות אלבום הבכורה של אברומי – לנגן ולנגן. תריסר שירים הספוגים בתובנות מהמסע המרתק שעבר, מרכיבים את האלבום. מתוכם שלושת הסינגלים זכו לחיבוק חם והשמעות רבות בכלל כלי התקשורת; מעוז צור, לנגן ולנגן ועם סגולה – כשהשניים האחרונים לוו בקליפים מושקעים ביותר. האלבום החדש מציב סטנדרטים חדשים במוסיקה: המילים העוצמתיות, ההפקה המוקפדת והמושקעת, הביצועים המדויקים, המוסיקה העשירה וכמובן החדשנות והרעננות שהוא מביא איתו.

"המטרה היחידה שלי בהוצאת האלבום היא לחזק יהודים. אני לא מחפש שיעריצו אותי, יש הרבה רבנים ואנשי חסד שאפשר להעריץ. לא זמרים. התגובות שקבלתי עד היום מאוד מחזקות והשאיפה שלי היא להיות ר' שלמה קרליבך החרדי" – אומר אברומי וינברג, שמחלק את זמנו כאברך כולל ביום וכזמר חתונות מצליח עד השעות הקטנות של הלילה.

הפצה: גל-פז.

לחצו PLAY להאזנה לשיר

דירוג כתבה: כוכב אחדשני כוכביםשלושה כוכביםארבעה כוכביםחמישה כוכבים ממוצע: 4.62
Loading...

תגיות: , , ,


השאר תגובה

תוכן תגובה