נפתלי כלפה מגיש את "תפילת השלווה" - חסידיניוז

נפתלי כלפה מגיש את "תפילת השלווה"

מאת: יוסי אשרי | ד׳ בניסן ה׳תשע״ו (12/04/16) 10:10 | אלבומים חדשים | הדפס הדפס

נפתלי כלפה - תפילת השלווה

נפתלי כלפה מגיש את 'תפילת השלווה', התפילה שעוזרת למיליוני אנשים בכל העולם בכל יום. מילות השיר מדברות בעד עצמם, זאת תחינה ובקשה של מיליוני אנשים בכל העולם, שמבקשים מה' שיתן להם את התבונה להבחין בין דברים שאין ביכולתם לשנות לבין דברים שיש ביכולתם לשנות.

השיר מלווה בקליפ שמעביר את המסר הזה וממחיש את השינוי שהאדם יכול לעשות על ידי הבחנה הזאת. ובנוסף המחשה של מפגש מעורר מהפך שעל ידי הנתינה, האדם בעצם מקבל בחזרה..

הלחן של נפתלי כלפה לתפילת השלווה מתוך האלבום השלישי שלו שיצא בקרוב, כ 16 שירים כולם לחנים מקוריים של נפתלי וטקסטים משולבים מהמקורות. 

המוזיקה תמיד הייתה בנשמתו. נפתלי אוהב מוסיקה טובה מכל סגנון. ההשפעות המוסיקליות שלו מאוד מגוונות. הוא אומר תמיד שהנטיות והאהבה למוזיקה עברו אליו מאימו, "האימא היא מוסיקלית וכישרונית מאוד היא מנגנת על כמה כלי נגינה".

"אֵלִי, תֵּן בִּי אֵת הַשַּלְוָוה, לְקָבֵּל, אֵת הַדְּבָרִים שֶאֵין בִּיכוֹלתִּי לְשַנוֹתָם, אוֹמֶץ, לְשַנוֹת אֵת הַדְּבָרִים אֲשֶר בִּיכוֹלתִּי,וְאֵת הַתְּבוּנָה, לְהַבְחין בֵּין השְׁנַיִם. אָמֵן". מילים: עממי I לחן: נפתלי כלפה I עיבוד: עמית גולן

לחצו PLAY להאזנה לשיר

לחצו PLAY לצפייה בקליפ

דירוג כתבה: כוכב אחדשני כוכביםשלושה כוכביםארבעה כוכביםחמישה כוכבים
Loading...

תגיות:


השאר תגובה

תוכן תגובה