דניאל מזרחי פוגש את הצמרת המוזיקלית בארה"ב - חסידיניוז

דניאל מזרחי פוגש את הצמרת המוזיקלית בארה"ב

מאת: יוסי אשרי | ט׳ באייר ה׳תשע״ו (17/05/16) 15:51 | גלריות | הדפס הדפס

__ ____ ______ _____ __ ___ _____ ____

סיפורו של דניאל מזרחי מרתק. לפני שנים לקה בשיתוק מוחין שהלך והחריף וכיום הוא מוגדר כפגוע הקשה ביותר בישראל כתוצאה מהמחלה. חרף מצבו הוא טורח להדגיש בפני כל מי שפוגש בו כי מעולם לא עלתה בראשו המחשבה ליפול לדכדוך או מרה שחורה: "אינני זקוק לרחמים, אלא רק שתחשפו למסרים שלי ותפיקו מהם תועלת" הוא אומר. "תבינו שאולי השיתוק פגע בי אבל בזכותו למדתי דבר או שניים על החיים ומשמעותם. דווקא הריתוק לכסא הגלגלים סייע לי להבין את העולם בצורה עמוקה יותר ולראות את החיים בזווית שונה ומיוחדת".

לפני מספר חודשים שיגר דניאל מכתב ל'אל-על' ובו ביקש מהחברה להירתם ולהגשים את חלומו – להגיע אל ציון הרבי מליובביץ'. לאחר מספר חודשי המתנה, נחת בתיבת הדואר המכתב המיוחל ובו חברת 'אל-על' מבשרת לו על החלטתה להגשים את חלומו. לא כרטיס אחד אלא שלושה! כרטיס עבורו וזוג כרטיסים לצמד מלוויו העוזרים לו להתנייד ולתפקד. "התרגשותי לא ידעה גבול. תכף ומיד פתחתי בסדרת הכנות נפשיות ופיזיות לקראת הנסיעה עליה חלמתי כל חיי" – הוא מספר.

"לפני שיצאתי לניו יורק יצרתי קשר עם זאבי פריד ממקהלת "שירה" המפורסמת, שמעבר לזה שהוא מוזיקאי מוכשר ומפיק מעולה ידעתי שהוא מחובר עם בכירי תעשיית המוזיקה והוא הבטיח להפגיש ביני ובין האמנים האהובים עלי ביותר. לאחר שנסעתי להתפלל על ה'ציון' הקדוש של הרבי, זאבי לקח אותי לסדרת מפגשים עם כל צמרת המוזיקה החסידית בניו יורק; עם אברהם פריד, מרדכי בן דוד, יידל ורדיגר, ליפא שמעלצר, יעקב שוואקי וגדול המלחינים יוסי גרין.

במהלך הפגישות הציג דניאל לאמנים שירים שכתב והם סייעו לו בהלחנתם. לחנים אלו יזכו להיות חלק מאלבום שיפיק דניאל, וישא את השם "דניאל והחברים 2".

"אני מאושר שזכיתי להגיע לארה"ב. החלום שלי להגיע אל הרבי התגשם. אין ספק שהביקור ב-770 ובניו יורק חיזקו אותי ונתנו לי נופך נוסף לחיי. אני רוצה לציין ולומר המון תודה לארגון 'אהבת חסד' שסייעו לי בכל פרט במסע שלי אל וכמובן למשפחתי על התמיכה בכל צעד".

צפו בגלרייה מרגשת.
______ __ ___ 2

_____ __ ____ ________ ____ ____

__ ____ _______ ________

__ ____ ______ _____ __ ___ _____ ____

__ ___ ____ ____ ______

__ ___ ___ _____ ____ __ ___

__ __ ____ ______

דניאל מזרחי

דירוג כתבה: כוכב אחדשני כוכביםשלושה כוכביםארבעה כוכביםחמישה כוכבים ממוצע: 4.00
Loading...

תגיות: , , , , , , ,


השאר תגובה

תוכן תגובה