- חסידיניוז - https://www.chasidinews.com -

החדש של רועי ידיד, כתב ישי ריבו, 'יהיה לנו הכל'

רועי ידיד - יהיה לנו הכל

מפגש מוזיקלי מרגש, מתרחש סביב סינגל ראשון מתוך אלבום חדש: רועי ידיד, תיכף 36 ואב לשישה, משחרר כעת שיר מקורי שכתב לו היוצר המוערך ישי ריבו.

לצד שירי קודש, מזוהה רועי גם עם שירים מקוריים, יהודיים וישראליים, על התפר הזה, שכתב והלחין. הוא משמש כאייקון וכסולן להקת "ענבי הגפן" המצוינת, ומשמח כמעט בכל ערב עוד זוג שבונה את ביתו ומתחיל את חייו עם טעם מוזיקלי משובח.

בדרך לאלבום החדש הוא משחרר לעולם סינגל ראשון מתוכו – יהיה לנו הכל שכתב והלחין במיוחד עבורו, ישי ריבו. השניים מכירים שנים רבות, ומסלול חייהם די דומה, שניהם שירתו במקהלת הרבנות הצבאית, והפכו לחברים למוזיקה.

יהיה לנו הכל הוא שיר שמציע לנו להתחיל לראות אחרת את סביבתנו, לצפות את השגרה באופטימיות ולהכיר תודה על מה שיש. "רוב האנשים", מסביר רועי, "חוטאים בכך שהם מנסים להשיג כמה שיותר דברים בעולם הזה, לסמן ✔ על כמה שיותר מטרות, הם תמיד במרדף אחרי עוד ועוד יעדים שהציבו לעצמם. אבל, החכמה היא לעצור רגע, להסתכל על מה שיש ולהבין שבעצם – יש לנו הכל. אנחנו זוכים לכל כך הרבה מתנות בכל נקודות חיינו ומחמיצים את הרגע. אנחנו לא מצליחים ליהנות ולשמוח בהן. כדאי להרים את הראש, להסתכל מעלה ולהודות למי ששולח לנו את מיליוני המתנות הקטנות והגדולות…".

הסינגל המקורי הנוכחי מצטרף לרזומה מוזיקלי עשיר, המייצג פעילות מרשימה במיוחד בתחום המוזיקה היהודית: 4 אלבומים עד כה (2 אלבומים מקוריים ו 2 כסולן להקת החתונות 'ענבי הגפן') ועשרות סינגלים ושירי קונספט שהפכו ללהיטים ברחבות הריקודים, באולמות השמחה ובתחנות הרדיו בישראל, האחרון שבהם בואי בשלום יצא אך לפני מספר חודשים.

יהיה לנו הכול | מילים ולחן: ישי ריבו | עיבוד והפקה מוזיקלית: מאור שושן

לחצו PLAY להאזנה לשיר
https://www.chasidinews.com/wp-content/uploads/2016/09/רועי-ידיד-יהיה-לנו-הכל.mp3 [1]