הפקה משובחת לשיר שילווה את מעמד 'התיקון הכללי' - חסידיניוז

הפקה משובחת לשיר שילווה את מעמד 'התיקון הכללי'

מאת: מתי שיינברג | כ״ג באלול ה׳תשע״ו (26/09/16) 12:52 | שירים חסידיים | הדפס הדפס

הרב יוסף העכט - לשפוך ליבי כמים

ר' יוסף משה כהנא לא מתייאש ולאחר שנגע כמעט בכל שיר יהודי כזה או אחר וסדרותיו "לחיים טיש" ו"לחיים זיץ" מככבות בכל בית יהודי, הוא ממשיך לחפש את הדברים המיוחדים במוסיקה היהודית והנה הוא מצא.

כהנא מצא יהודי מיוחד בן תורה אמיתי שבשעות הפנאי עוסק בתחומים נוספים כמו כתיבה וייעוץ ובנוסף לכל גם מוסיקאי ומלחין, הכירו את הרב הרב יוסף הכט, בימים אלו לקראת הנסיעה הגדולה לאומן ומעמד 'התיקון הכללי' המתקיים בחצות היום בערב ראש השנה בהשתתפות אלפי איש, החליט הרב הכט כי הגיע הזמן לפרוץ ומשחרר סנונית ראשונה, לחן מיוחד "לשפוך ליבי כמים", מילות השיר לקוחות מתוך הספר 'עלים לתרופה', ספר אותו כתב רבי נתן תלמידו הגדול של רבי נחמן מברסלב שם הוא כותב ומתאר בכמה מילים קצרות את גודל השתוקקותו להיות בציון הקדוש באומן כמה שיותר פעמים ולפרש שיחתו.

כמוסיקאי וכנגן כלי נשיפה בזמנו הפנוי גייס הרב הכט את הרב יוסף משה כהנא מ"לחיים טיש" להפקה אגדית, במהלכה הוסיף כהנא מילים בשפת האידיש כך שהשיר קיבל גוון נוסף ומיוחד במינו שבהחלט מתאים ללוות מעמד גדול כזה של "התיקון הכללי" הנאמר באחדות כזו מיוחדת.

בימים אלו עמלים צוות גדול על עריכת קליפ שיצא ממש לקראת מעמד "התיקון הכללי", בקליפ שצולם באומן, בציונו של רבי נחמן מברסלב, צילומים מרהיבי עין ומשובבי לב, שרק יגבירו לכל אדם באשר הוא לרצות לקיים את מילות השיר ו"לשפוך לבו כמים".

לחצו PLAY להאזנה לשיר

דירוג כתבה: כוכב אחדשני כוכביםשלושה כוכביםארבעה כוכביםחמישה כוכבים ממוצע: 4.23
Loading...

תגיות: , ,


תגובות (3)

  1. מושי הגיב:

    מרגש ביותר, גורם לכסוף למעיין

  2. פייגי הגיב:

    איפה הקליפ המדהים

  3. בערל הגיב:

    למה אין אפשרות להוריד….

השאר תגובה

תוכן תגובה