"נשבעתי לך" - יוני גנוט בשיר חדש-ישן - חסידיניוז

"נשבעתי לך" – יוני גנוט בשיר חדש-ישן

מאת: יוסי אשרי | י״ב בכסלו ה׳תשע״ז (12/12/16) 12:36 | שירים חסידיים | הדפס הדפס

יוני גנוט - נשבעתי לך

יוני גנוט (סולן בין השמשות לשעבר) בסינגל חדש "נשבעתי לך" המבוסס על שיר ישן ואהוב "נר לרגלי" של ר' חיים בנט. בשיר מתארח אריק סיני שכבר שיתף פעולה עם יוני גנוט באלבומו הקודם בשיר "אל אדון" שזכה להצלחה רבה.

יוני: "נר לרגלי" היה השיר הראשון ששרתי לפני קהל.. אי שם במסיבת הסידור בכיתה א'.. זאת הייתה הפעם הראשונה שהרגשתי את היכולת המדהימה לרגש אנשים בעזרת השירה שלי. באחד הראיונות המצולמים סיפרתי על זה ועל המקום אלתרתי ביצוע לשיר.. כשהגיעו התגובות החמות עלה במחשבתי הרעיון לעשות לשיר גרסא עכשווית. ניסיתי לבדוק מה השיר אומר לי היום כמעט 40 שנה אחרי מסיבת הסידור. התוצאה לפניכם.. שיר חדש ישן עם אותו פזמון מפעם ועם הילד בכיתה א'.. רק שהפעם זה הבן הבכור שלי לביא יהודה הי"ו."

אריק סיני: "יוני המופלא פנה אלי לשתף איתו פעולה בשנית באלבומו החדש, ברגע ששמעתי את השיר הוקסמתי ושמחתי לשיר אותו בהמון אהבה. הרגשתי שהבן של יוני מביא קסם נוסף לשיר, מרטיט ומצמרר".

אלבום הסולו השני שלו עליו עבד עם המפיק המוסיקלי שמוליק דניאל, ייצא לחנויות בשבועות הקרובים. האלבום יקרא "דבר אלי באדמית" וכולל 13 שירים, ביניהם מתארחים אריק סיני, אהרן רזאל, אילן דמרי, ישי ריבו ורועי אדרי.

לחצו PLAY להאזנה לשיר

לחצו PLAY לצפייה בקליפ

דירוג כתבה: כוכב אחדשני כוכביםשלושה כוכביםארבעה כוכביםחמישה כוכבים ממוצע: 5.00
Loading...

תגיות: , , , ,


השאר תגובה

תוכן תגובה