גרשון ורובא חוזר באלבום חדש ומכריז: אני ישראל! - חסידיניוז

גרשון ורובא חוזר באלבום חדש ומכריז: אני ישראל!

מאת: מערכת חסידיניוז | ז׳ בטבת ה׳תשע״ז (05/01/17) 9:01 | אלבומים חדשים | הדפס הדפס

גרשון ורובא - אני ישראל

כמעט ואין מי שלא מכיר את השם גרשון ורובה שחתום על עשרות להיטי עבר. לאחר כמה שנים של עשיה ושקט תקשורתי גרשון ורובה חוזר עם אלבום משובח ועשוי כמו שצריך – "אני ישראל".

ביום חמישי האחרון נר שישי של חנוכה בעיר טינק ניו ג'רזי הושק רשמית אלבומו החדש של גרשון ורובה במסעדת Doghouse. ההשקה הועברה בשידור חי עם השדר המפורסם נחום סגל, באירוע השתתפו חברים ואנשי תעשיית המוזיקה המקומית, המלחין שמחה קרזנר, חבר מפיק ושותף יוסי צוויג והמפיק סם אש.

באלבום החדש "אני ישראל" גרשון מביא לנו טעם של פעם בשילוב מודרני מרענן אשר משלב בתוכו סגנונות שונים, חסידי ישיבתי, נשמה ואפילו נגיעות מזרחיות. גרשון מוסיף "החלטתי שהגיע הזמן לקפוץ לפרוייקט מקורי ויצירתי ללא פשרות ולבחור רק את המובחר".

גם למי שמכיר את סגנון המוזיקה של גרשון יופתע מאוד מהסגנון החדש ומשתופי הפעולה עם השמות הגדולים בתעשיה: גד אלבז, ארי גולדוואג, מיכה גמרמן מברזיל והאמן הישראלי אליקם בוטה אשר תרמו לצבע ולסגנון המיוחד של האלבום. כאשר על כל ההפקה מנצח גרשון בשיתוף פעולה עם ארי גולדוואג, אלי שוואב, איצי ברי, אלי קליין, שמחה קרנזר, לארי גיטס, לייב יעקב ריגלר.

לחצו PLAY להאזנה לשיר הנושא מתוך האלבום

דירוג כתבה: כוכב אחדשני כוכביםשלושה כוכביםארבעה כוכביםחמישה כוכבים ממוצע: 4.67
Loading...

תגיות: , , , , , , , , , , , ,


השאר תגובה

תוכן תגובה