החידוש של מור אלקיים: רפאני - חסידיניוז

החידוש של מור אלקיים: רפאני

מאת: מערכת חסידיניוז | י״ב באלול ה׳תשע״ז (03/09/17) 9:18 | שירים חסידיים | הדפס הדפס

18 שנים אחרי הביצוע המקורי של איציק קלה, הזמר והפייטן מור אלקיים מחדש את השיר 'רפאני' בצורה מדהימה כשברקע העיבוד של אילן לב, מי שהיה אחראי לעיבוד המקורי והמרגש.

מור אלקיים שגדל בבית מוזיקלי בדרום הארץ, בנו של ג'קי אלקיים פייטן מוערך מאוד ברחבי הארץ והעולם, משקיע את זמנו בהעברת רזי המוסיקה לדור הבא דרך שיעורים, סדנאות והרצאות בהם הוא מלמד ילדים, נערים ואף מבוגרים את סודות הפיוט והשירה העכשווית. אלקיים מתמרן בין לימודי המקאמים והסלסולים הערביים בהצלחה רבה.

יפה קול ומיטיב נגן: כך נקרא ספרו המדהים של מור אלקיים שזוכה להערכה רבה מצד גדולי המוזיקאים, שם מור מסביר לפרטי פרטים את צורת השירה, ההגשה ושיטות לפיתוח קול. הבנתו המצוינת בשירה מתבטאת בחידוש 'רפאני' שהביצוע שלו לא מבייש את המקור.

לחצו PLAY להאזנה לשיר

דירוג כתבה: כוכב אחדשני כוכביםשלושה כוכביםארבעה כוכביםחמישה כוכבים ממוצע: 5.00
Loading...

תגיות: ,


תגובות (1)

  1. ישראל הגיב:

    אשריך . זכית פעמיים. שאתה נעים זמירות ישראל. ופעם שנייה שאתה הבן של איש יקר. זכיתי להכיר את אביך זצ"ל. עוד בשנות ה 70 אני גרתי בגיבעתיים. ולאבא שלך היה מספרה בגיבעתיים. היתחברנו מהר היה איש נעים הליכות.וברגע ההצלחה עזב הכל וחזר בתשובה. כעבור מעט שנימ כבר ניפגשנו בבית כנסת בגיב תיים. כאשר אבא שלך היה פייטן וזמר שבא לבית הכנסת בגיבעתיים לשיר שירי קודש.זה היה בערך בשנת 1979
    חבל על דאבדין ולא משתכחין. יהי זיכרו ברוך. אני מעיד עליו שהיה איש ירא שמים גם בימי הזוהר שלו בצעירותו. תנוחמו מהשמים. ת.נ.צ.ב.ה

השאר תגובה

תוכן תגובה