- חסידיניוז - https://www.chasidinews.com -

יהושע האנשטטר מחזיר עטרה ליושנה: "אהבתי אתכם"

למעלה מעשר שנים מקבל המלחין הידוע הרב יהושע האנשטטר בקשות חוזרות ונשנות מכל מיני אנשים ומכל גווני הקשת, שיצא באלבום חדש עם לחנים כאלה שיתפסו מקום של כבוד בעולם המוסיקה, בהדגישם כי מוטב לו יזכירו את אותם שירים ישנים ונוסטלגיים איכותיים עליהם גדלו.

הבקשות הרבות מתברר נפלו על אוזן קשבת והמלחין הידוע הרב יהושע האנשטטר זיהה את המצוקה ואת החוסר במוסיקה איכותית בעלת תוכן בטעם של פעם אך עם איכות מקסימלית בסטנדרטים של היום, ולאחר שנה וחצי של עבודה מסיבית הוא מגיש את אלבומו השישי בסדרה עם מיטב לחניו "אהבתי אתכם".

הרב האנשטטר ריכז באלבום את מיטב גדולי הזמרים ביניהם – אייזיק האניג, ירמיה דמן, זאנוויל ויינברגר, ילדי הפלא אברהם חיים גרין ויואלי גליק, כמו"כ נטלו חלק באלבום מיטב זמרי לונדון ביניהם הכוכב העולה שמואלי שטיינמעץ וגם הזמר שרולי גינסבערג שעושה קאמבק גדול ומרשים, כשעל כל המלאכה מנצח בכישרון רב ובעיבודים מאלפים ומתוחכמים המעבד חיים מנחם הרטמן שלא השאיר תו אחד משעמם לכל אורך האלבום.

גם בסדר השירים ב"אהבתי אתכם" הושקעה מחשבה רבה ויצירתיות יוצאת דופן, האלבום בנוי כמו שמחת חתונה מושקעת ויוקרתית מלאת תוכן – כך שבראשיתו ניתן למצוא שירי חופה מרגשים, בתווך שירי חתן וכלה מעניינים, בהמשכו שירי סעודה עליזים ובסופו ניגוני ריקוד מקפיצים, כך שכל אחד בוודאי יוכל למצוא בו מענה לסגנון האהוב עליו.

לחצו PLAY להאזנה למיקס משירי האלבום https://www.chasidinews.com/wp-content/uploads/2017/09/מיקס-טעימות-מהאלבום-אהבתי-אתכם.mp3 [1]