- חסידיניוז - https://www.chasidinews.com -

אחרי 17 שנה בלהקת מקום בלב: יאיר הראל – צא ליער!

כבר 17 שנים שיאיר הראל (37) נשוי לרות ואב לארבעה, מנהל בהצלחה את להקת החתונות 'מקום בלב', אותה הקים עם שני חבריו רועי אנגל ואמתי שני מהישוב קדומים. במשך השנים שימח יאיר ולהקתו מאות ואלפי חתנים וכלות ביום חופתם, במהלכם התברגה הלהקה לצמרת להקות החתונות בציבור הדתי. להיטים חסידיים זכו אצלם למעטפת ישראלית עכשווית מתוך חיבור פנימי ושמחה אמיתית.

לאורך השנים, במקביל לניהול הלהקה, התמקצע יאיר בנגינה, כתב והלחין שירים ולאט לאט התבשל איתם, מתוך מסע אישי-מוסיקלי. "היצירה הגיעה מתוך מפגש עם מה שהחיים מזמנים, תוך שהיא מושפעת מחסידות, ימימה, רבי נחמן ושלל סגנונות מוסיקליים כמו רוק, ג'אז, פופ ומוסיקה לטינית" – אומר יאיר. "השירים מדברים על הנפש, על החוויה הפנימית מולם. על האור והחושך המשמשים בערבוביה והרצון לבחור באור". בשנים האחרונות נכנס יאיר לתחום של עיבוד, הפקה מוסיקלית והקלטות. מביתו בלוד הוא מפעיל אולפן הקלטות, בו הוא יוצר מוסיקה וקליפים.

כעת, מבלי לזנוח את הישן, הוא משחרר סינגל ראשון – "צא ליער". "צא החוצה רוץ בגשם פרוש את הידיים, תצעק לשמיים. תרקוד, תשתתף, כי זה הרגע, לא יבוא יותר". את השיר כתב יאיר לפני כשנתיים ובהמשך הצטרף אליו הלחן והעיבוד. "השיר מדבר על התבודדות וחיפוש עצמי, לא לפחד ללכת דווקא למקום הפחות מוכר בשביל לגלות עוד מעצמנו".

לחצו PLAY להאזנה לשיר https://www.chasidinews.com/wp-content/uploads/2017/11/יאיר-הראל-צא-ליער-גרסא-2.mp3 [1]