עמרם אדר משחרר את אלבומו השלישי "אין עוד מלבדו" - חסידיניוז

עמרם אדר משחרר את אלבומו השלישי "אין עוד מלבדו"

מאת: יוסי אשרי | כ״ה במרחשון ה׳תשע״ח (14/11/17) 17:15 | אלבומים חדשים | הדפס הדפס

בקהילות היהודיות באמריקה הלטינית, השם עמרם אדר, נפוץ מאוד, אולי אף יותר מכל אומן חסידי אחר. החתונות של האלפיון העליון ביבשת, באמריקה הצפונית, באירופה, אך גם בישראל מתוכננות לפי לוח הזמנים הפנוי שלו. לאנשים מחוץ לסצנת השמחות היוקרתיות קשה להבין את התופעה, אבל כן, במיאמי ומחוצה לה, מכירים כבר מזמן את אדר, שנחשב לאומן עסוק במיוחד באירועים מסוימים מאוד, כאמור – תופעה מפתיעה ומדהימה.

בשנתיים האחרונות, לצד פעילות ערה בשמחות ואירועים שנבחרים בקפידה עבד אדר על אלבומו השלישי. הוא גייס אליו למיאמי שני מוזיקאים ישראלים נחשבים, הכי טובים בתחומם – איציק שמלי ותמיר צור ויחד עמו כתבו והקליטו שירי קודש בעיבודים מרתקים. התוצאה: אלבום גדוש בלהיטים במגוון סגנונות עכשוויים, המאפשר לכל אדם למצוא באלבום את שאהבה אוזנו.

כעת, רגע לפני שהאלבום מגיע לחנויות, משחרר עמרם אדר שיר מדליק שיעסיק מאוד את עורכי ומגישי תכניות המוזיקה ברדיו החרדי והדתי, ולא מן הנמנע – גם ברדיו הכללי. יהודי מאמין הוא שיר שמעלה על נס את ייחודיותו של בן העם הנבחר בכל מצב, בכל שעה, ובכל מקום בעולם.

אדר יודע לתפעל להיט: באלבומו הראשון ברוך השם! שילב את השיר הלילה, שמנוגן עד היום בערוצי המוזיקה החסידית וזכה לעשרות אלפי צפיות וביצועים רבים. שלושה שירים מהאלבום החדש הופצו עד כה: רבי נחמן המקפיץ, אין עוד מלבדו המרגש, וכמובן הגרסה היהודית ללהיט הלטיני דספוסיטו.

חודש תשרי האחרון בישראל, היה גדוש בהופעות לעמרם אדר. סיבוב ההופעות שלו כלל אירועים אצל אדמו"רים, שמחות בית שואבה ברחובה של עיר, אירוע חול המועד בחברון ועוד. אדר חרך את הבמות לאורכה ורוחבה של ישראל, כל ההופעות צולמו ותועדו לצורך קליפ מרהיב שנערך בימים אלה. על הבמה ביצע אדר סנוניות ראשונות מהאלבום החדש, שזכו לאהדת הקהל וגרפו תשואות רבות.

"בחרתי לשלב מסר של אמונה ובטחון עם מלודיה אופטימית ומרקידה כדי לתת מבט חיובי על אתגרי החיים", מסכם אדר את העבודה על 'אין עוד מלבדו' ורומז כי גם הקליפ המלווה יגשים למעשה את המסרים המחזקים של השיר.

לחצו PLAY להאזנה לשיר 'יהודי מאמין' מתוך האלבום

דירוג כתבה: כוכב אחדשני כוכביםשלושה כוכביםארבעה כוכביםחמישה כוכבים ממוצע: 4.40
Loading...

תגיות: ,


תגובות (4)

  1. משה הגיב:

    א. אלבום מוצלח ביותר, זמר מדהים.
    ב. אלבום שני לא שלשי.
    ג. "בקהילות היהודיות באמריקה הלטינית, השם עמרם אדר, נפוץ מאוד, אולי אף יותר מכל אומן חסידי אחר" מוגזם וגם עמרם גר בארה"ב.
    ד. השיר יהודי מאמין חיקוי של שירי בני פרידמן עברי אנכי וכולם שרים.
    ה. השיר אין עוד מלבד בלבול של רבי נחמן ווהיא שעמדה של שוואקי.

  2. אני הגיב:

    כולם כותבים אלבום שלישי,
    בחייע'ת, איזה שלישי מתי היה השני שזה השלישי
    מחכה לתגובה
    מתפלא איך אף אחד לא שם לב????

  3. שלמה הגיב:

    בנאלי ביותר – גם מבחינה מוזיקלית וגם מבחינת המילים

  4. אלוש הגיב:

    אין לי מושג ממה התלהבות הגדולה על השיר
    שיר נחמד ויפה ולא יותר

השאר תגובה

תוכן תגובה