החוטר'ס משחררים סינגל נוסף: האחים חוטר - 'הפכת' - חסידיניוז

החוטר'ס משחררים סינגל נוסף: האחים חוטר – 'הפכת'

מאת: מערכת חסידיניוז | א׳ בניסן ה׳תש״ע (16/03/10) 15:00 | שירים חסידיים | הדפס הדפס

משפחת חוטר - הפכת

מאות שעות עבודה מאומצת באולפן מתקרבות לקיצן, משפחת חוטר המוסיקאלית מפיצה כעת למדיה סינגל כפול ומיוחד בדרך לאלבום המלא 'בעצם זריחה'. את השראה המוסיקלית באולפן סיפק יונתן רזאל שעיבד ואף הפיק מוסיקלית בכישרון רב, שיתוף הפעולה בין המוסיקאים הוליד מוסיקה משובחת ומיוחדת במינה.

אגב, לקראת העבודה על האלבום, לפני שש שנים, יצרו שני האחים קשר עם יונתן רזאל ובקשו ליצור עמו ‫שני דיסקים- "אחד עצוב ואחד שמח". האלבום הראשון יצא לזכרו של האח החסר, גבריאל הי"ד. גבריאל נרצח ‫לפני שבע שנים בפיגוע בליל שבת בישיבת עתניאל, כשהוא בן 17 שנים בלבד.

האלבום ‫מתאר את הרגש העצום שהתגלה במשפחה לאורך מסע ההלוויה והשבעה. האלבום שבדרך, כולל למעשה שירים המבטאים את ‫שמחת החיים הקיימת במשפחה המוסיקלית, למרות ועל אף החסר הגדול. הסינגל 'הפכת' המצורף במארז מושר על ידי האחים חוטר ויונתן רזאל שהשלים את הלחן שהתחילה אורית חוטר (אחת האחיות) עבור השיר.

האווירה באלבום שואפת לחבר את השומע לתחושה של היפוך עוצמות החיים הנפלאים מהשכול למחול, להעצים את השמחה בחיים יחד עם תקווה וקירבת אלוקים. השיר השני שמצורף לסינגל הכפול 'במרום', הולחן למילים מתוך ברכת המזון, סוג של תחינה מלפני רבש"ע שיעשה שלום גם עלינו, על עמו ישראל. השיר הופץ בגרסתו הקודמת אל המדיה וכעת מוגש מחדש.

לחצו PLAY להאזנה לשיר
[audio:https://www.chasidinews.com/audio/hafachta.hoter.mp3]

דירוג כתבה: כוכב אחדשני כוכביםשלושה כוכביםארבעה כוכביםחמישה כוכבים ממוצע: 4.00
Loading...

תגיות: ,


תגובות (1)

  1. ~חסוי~ הגיב:

    למה אי אפשר להוריד ת'שיר??

השאר תגובה

תוכן תגובה