שי לחג מניו יורק: סנדי שמואלי עם אלבום חדש: "כי טוב" - חסידיניוז

שי לחג מניו יורק: סנדי שמואלי עם אלבום חדש: "כי טוב"

מאת: מערכת חסידיניוז | כ״ט באדר ה׳תש״ע (15/03/10) 13:58 | אלבומים חדשים | הדפס הדפס

סנדי שמואלי - כי טוב

חברת גרינטק שמחה לבשר כי האלבום השמיני של סנדי שמואלי יוצא סופסוף תחת השם "כי טוב". האלבום, אחד הטובים שיצאו לאחרונה, כולל להיטים בסגנון "סנדיש" השמח והמקפיץ, שירים שקטים ומלודיים וגם את מחרוזות השמחות המפורסמות של שמואלי.

אולם לצד הבשורות המשמחות, בשורות קצת פחות. סנדי שמואלי, נמצא בדרכו לישראל כדי להשתתף בהלוויית אימו שנפטרה אתמול לפנות בוקר. ההלוויה תתקיים היום ב 12:00 (יום שני) סמוך לרכסים שבצפון. מערכת 'חסידיניוז' משתתפת בצערו של סנדי ומשפחתו, שלא נדע עוד צער ויבולע המוות לנצח.

מאחורי סנדי שמואלי, אומן ישראלי אמריקאי מוכר, כבר שמונה אלבומי מוסיקה יהודית, האחרון הוקלט בארץ בהפקה ישראלית, כחול לבן. השירים של שמואלי (54) עממיים, חמים ומתחברים לכל אחד. האישיות הישראלית של סנדי באה לידי ביטוי בלחנים, בעיבוד ובביצוע הלהיטים הרבים שלו. לעיתים קרובות ניתן לשמוע בתחנות הרדיו, להיטים ותיקים שלו שהפכו לנכסי צאן ברזל כמו "שבת שלום" המפורסם ושירים נוספים המזדמזמים להם כמעט מעצמם. שמואלי אומנם מתגורר בניו יורק, אך חי ונושם את המולדת כל הזמן.

באלבום החדש "כי טוב" אחד עשר רצועות מגוונות של שירים מקוריים ושירים מן המקורות, כולם פרי עטו של סנדי שמואלי, את העיבודים וההפקה חולקים יחד שמואלי ואשר לוגאסי, מוסיקאי ישראלי בעל אולפן הקלטות בצפון. לפרנסתו, עובד שמואלי כמנהל מוסיקלי במוסדות יהודיים וקולג'ים בניו יורק. הוא מפיק הצגות ואירועים וכן מדריך ומלמד את המקהלות באותם מוסדות. הוא מתמחה בשירה יהודית, חסידית ומסורתית בשלל סגנונות המוסיקה המעודכנים ביותר, מופיע בכל ערב בשמחות ואירועים ונחשב ליוצר פורה בתחום המוסיקה היהודית, בת זמננו.

הפצה: גרינטק.

לחצו PLAY להאזנה לשיר 'שר ומאושר' מתוך האלבום
[audio:https://www.chasidinews.com/audio/sandi-sharumeushar.mp3]

דירוג כתבה: כוכב אחדשני כוכביםשלושה כוכביםארבעה כוכביםחמישה כוכבים ממוצע: 5.00
Loading...

תגיות: , , ,


השאר תגובה

תוכן תגובה