יוסי אזולאי חוזר עם שני סינגלים מתוך "תפילות" - כרך ב' - חסידיניוז

יוסי אזולאי חוזר עם שני סינגלים מתוך "תפילות" – כרך ב'

מאת: מערכת חסידיניוז | י״ח באדר ה׳תש״ע (04/03/10) 15:07 | שירים חסידיים | הדפס הדפס

יוסי אזולאי - והיא שעמדה

פרוייקט "תפילות" יצא לראשונה לפני שנה וחצי. האלבום הכולל את מיטב מזמורי התפילה היהודית בניגונים מסורתיים, התקבל בחיבוק יוצא דופן, כבש את לב הציבור והגיע לאחרונה למעמד של אלבום פלטינה עם מכירות של מעל 40,000 עותקים חוקיים – הישג נדיר בימים אלה. מאז צאתו ועד היום מצליח הפרויקט לרגש קהל עצום, יוסי זוכה להצלחה והערכה רבה ומופיע באירועים פרטיים ובאירועי הקהילה היהודית בארץ וברחבי העולם.

לאור הביקוש ונוכח ההצלחה הגדולה, הושלמו בימים אלה הקלטות האלבום "תפילות-כרך ב'"- אלבום המשך אשר ייצא לחנויות לקראת חג הפסח. באלבום זה, ממשיך יוסי את פועלו ונותן מקום לשירי המסורת בנגיעת קול הנשמה הייחודי שלו, המעניק לנכסי צאן הברזל הללו את ההדר המוסיקלי הראוי.

את האלבום הפיק מוסיקאלית נדב ביטון אשר עיבד במשותף עם יוסי את שירי האלבום . בין השירים הבולטים: שלום עליכם, יגדל אלוהים חי, אם אשכחך ירושלים, מחרוזת שירי תימן, אני העבד, אדון עולם ושבחי ירושלים (בלחן מחודש). כמו כן האלבום כולל בתוכו 2 שירים מקוריים.

רגע לפני צאת האלבום מוגש לכם סינגל כפול ובו שני שירים ראשונים מתוך האלבום: "תפילת הדרך" – שיר חדש אשר נכתב והולחן ע"י קרן פלס בהשראת תפילת הדרך מן המקורות ו"והיא שעמדה" – אחד המזמורים האהובים ביותר בתקופה האחרונה שהלחין יהונתן רזאל למילים מתוך ההגדה של פסח.

לחצו PLAY להאזנה לשיר 'תפילת הדרך'
[audio:https://www.chasidinews.com/audio/yosiazulay-haderech1.mp3]

לחצו PLAY להאזנה לשיר 'והיא שעמדה'
[audio:https://www.chasidinews.com/audio/yosiazulay-sheamda1.mp3]

דירוג כתבה: כוכב אחדשני כוכביםשלושה כוכביםארבעה כוכביםחמישה כוכבים
Loading...

תגיות: ,


השאר תגובה

תוכן תגובה