עמי דיין מגיש: השיר שנולד מתוך עזרה לחבר במצוקה - חסידיניוז

עמי דיין מגיש: השיר שנולד מתוך עזרה לחבר במצוקה

מאת: מערכת חסידיניוז | כ״ז בסיון ה׳תשע״א (29/06/11) 16:44 | שירים חסידיים | הדפס הדפס

עמי דיין

בסינגל החדש של עמי דיין הנקרא 'אם אתה מאמין' יש את כל מילות הנחמה שיהודי צריך לעת צרה, לפחות ליהודי אחד זה כבר עזר.

אחרי שהוציא לאור לפני מספר שבועות את השיר 'אודיע אמונתך בפי', מוציא הזמר עמי דיין סינגל נוסף לקראת צאת האלבום החדש. הסינגל החדש הנקרא 'אם אתה מאמין', מבוסס על המילים: "כי נפלתי קמתי, כי אשב בחושך ה' אור לי. אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן".

דיין שהלחין את השיר כמו את יתר השירים באלבום, מספר על המקרה העצוב של אחד מחבריו הקרובים, שבזכותו ועבורו נכתב השיר. "את השיר הזה הלחנתי אחרי שהלכתי לבקר חבר שעבר משבר גדול. הוא כבר חשב שלא יוכל לצאת ממנו. חיפשתי את המילים לנחם אותו ולחזק אותו, ותוך כדי הדברים אמרתי לו את הפסוק 'כי נפלתי קמתי, כי אשב בחושך ה' אור לי'. אחרי שסיימנו לדבר, הקב"ה שלח לי את הניגון הזה. שרתי לו את השיר ואני שמח שהוא התעודד מזה. לפעמים, כשמילים הופכות לשיר, הן מקבלות משמעות עמוקה יותר. אני שמח שהשיר הזה עזר לו לחזק את הביטחון בהקב"ה ולראות את האור, גם כשנדמה לו שהוא נמצא עמוק בחושך".

אם אתה מאמין הוא סינגל שני שיוצא לאור בשבועות האחרונים. דיין. זמר חסידי מיבנאל, המשלב כמה סגנונות מוסיקה, מגיש למאזינים שיר קליט שבכוחו להפוך להמנונם של שבורי הלב והזקוקים לישועה. מילים: מהמקורות. לחן ושירה: עמי דיין. עיבוד: אבי זנו ועמי דיין.

לחצו PLAY להאזנה לשיר[audio:https://www.chasidinews.com/wp-content/uploads/2011/06/dayan-imata.mp3|titles=עמי דיין – אם אתה מאמין]

דירוג כתבה: כוכב אחדשני כוכביםשלושה כוכביםארבעה כוכביםחמישה כוכבים
Loading...

תגיות: ,


תגובות (3)

  1. שיר אדירררררררררררר הגיב:

    איזההההההההה ביצועעעעעעעעעעע כובשששששששששש

  2. דוד הגיב:

    ם אפשר להביא את השיר להורדה תודה

  3. מבינה גדולה הגיב:

    בס"ד

    שיר ממש יפה, ומשמח את הלב
    תמשיך לחזק ולעודד שה' יתברך יתן לך הרבה כוח!
    מעריכה…

השאר תגובה

תוכן תגובה