"אני איש של חורף" - סינגל חדש לרועי ידיד - חסידיניוז

"אני איש של חורף" – סינגל חדש לרועי ידיד

מאת: מערכת חסידיניוז | א׳ בסיון ה׳תש״ע (14/05/10) 14:10 | שירים חסידיים | הדפס הדפס

רועי ידיד כבש את כל הפסגות שאפשר לכבוש במוסיקה הדתית. שלושת הדיסקים שהוציא, נמכרו בעשרות אלפי עותקים ושיריו הגיעו לראשי מצעדי הפזמונים החסידיים. רועי התחיל לשיר מגיל צעיר, הפריצה הגדולה היתה בשרותו הצבאי, בלהקת הרבנות הצבאית כסולן, שם סומן ע"י המובילים בתחום המוסיקה הדתית כהבטחה גדולה.

האלבום נולד אחרי מפגש בין רועי למפיק המוסיקלי, נדב ביטון שהפיק את: עמיר בניון, מרגול, שלומי שבת, הראל מויאל ועוד. נדב שמע את השיר "אני איש של חורף", והחליט שאת הקול של רועי חייבים כולם לשמוע, לא רק המגזר הדתי. נדב עזר לרועי להתחבר אל המקורות התימניים שלו ולשלב אותם בשירה הישראלית, אחרי תקופה ארוכה של שירה חסידית. שילוב של קול יפיפה ונוגע עם שירים שיעשו משהו לכל אדם באשר הוא, חילוני או דתי.

האלבום החדש, בהפקתו של נדב ביטון, יכלול 11 שירים. "אני איש של חורף" הוא הסינגל הראשון מתוך האלבום החדש. מילים: משה קלוגהפט, לחן: רן אביב.

לחצו PLAY להאזנה לשיר

[audio:https://www.chasidinews.com/wp-content/uploads/2010/05/roiyadid-ishshelchoiref.mp3.mp3|titles=roiyadid-ishshelchoiref.mp3]

דירוג כתבה: כוכב אחדשני כוכביםשלושה כוכביםארבעה כוכביםחמישה כוכבים ממוצע: 5.00
Loading...

תגיות: , , , ,


תגובות (3)

  1. […] של רועי ידיד. הקליפ שיצא לפני כמה שבועות לסינגל הראשון 'אני איש של חורף' מתוך האלבום החדש שיצא אי"ה בקרוב. על הבימוי הנפלא […]

  2. דניאל י. הגיב:

    רועי שר פשוט מדהים וגם העיבודים נדב ביטון איכותיים מאוד!

השאר תגובה

תוכן תגובה