★ אודות

כבר יותר מארבע עשרה שנה שאתר המוזיקה החסידית – חסידיניוז, אותו הקים ועורך עד היום איש התקשורת יוסף ארנפלד , מסקר בהצלחה את כל העדכונים החמים מעולם המוזיקה החסידית והיהודית בארץ ובעולם.

זה התחיל בגיליון אלקטרוני שיצא מידי ראש חודש, בו הובאו כל העדכונים מעולם המוזיקה היהודית היישר לתיבת המייל של רשימת תפוצה מצומצמת, שהתרחבה ברבות הגיליונות לאנשים רבים המתעניינים בעולם המוזיקה היהודית. באותה עת היה המגזין החודשי נקודת אור חמה בתחום המוזיקה היהודית, בהמשך התרחב הגיליון לפורום תוסס בהייד פארק שברבות השנים התבסס כמקום המשפיע ביותר בתחום. עם הטכנולוגיה והקידמה יצא לדרך לפני כחמש שנים אתר האינטרנט החדש של חסידיניוז, ובו מופיעים במרוכז כל העדכונים והחדשות בעולם המוזיקה היהודית והחסידית.

בחסידיניוז חברים אנשים רבים שאוהבים מוזיקה. מוזיקה יהודית אמיתית, כזו שנוגעת בלב ומזכירה לנו למה אנחנו כה מחוברים לצלילים הללו. בחסידיניוז תוכלו לצפות בקליפים הכי מרגשים, להאזין להשמעות בכורה בלעדיות, סקירות של אלבומים חדשים, ריאיונות מיוחדים עם מוסיקאים, זמרים ואנשים מהתעשיה.

אם אתם מעוניינים לשתף אותנו בסיפורים מיוחדים או סתם להגיד לנו שאתם אוהבים לגלוש כאן, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר באמצעות עמוד – צור קשר.

גלישה נעימה
מערכת חסידיניוז

[IS]