אריק דביר מארח את אהרל'ה סמט ומקהלת נרננה

לקראת חג הפסח, אריק דביר מפתיע עם סינגל חדש ומרגש בו הוא מארח את אהרל'ה סמט ומקהלת נרננה – נכספתי.


מענדל ראטה במסר של אהבה ואחדות: 'העם הזה'

מענדל ראטה יוצא עם שיר חדש, המביע מסר של אהבה ומעז לגעת בשאלות יסוד המעסיקות לא מעט צעירים חרדים בתקופה זו.

לסיפור המלא »

מוישי וולס בסינגל חדש לחג הפסח – "קל בנה"

ימים ספורים לקראת חג הפסח, בוחר הזמר החסידי מוישי וולס לשחרר סינגל חדש וקצבי, "קל בנה", אותו הלחין בעצמו, מתוך רצון לבטא את התשוקה שבוערת בכל יהודי לבניין בית המקדש.

לסיפור המלא »

אברהם דוד מפתיע באלבום חדש: "מלב אל לב"

האלבום החדש יוצא בארבעה חלקים (או מיני-אלבומים). החלק הראשון, שיצא כרגע, הוא מיני-אלבום בסגנון מזרחי, הכולל כמה מהשירים המזרחיים האהובים על אברהם, בעיבודים חדשים שלו ושל לויט.

לסיפור המלא »

נחמן בוימל בסינגל לפסח: "בנה ביתך"

רגע לפני חג הפסח, נחמן בוימל מגיש להיט פסח ״בנה ביתך״, אותו הלחין, מלווה בקליפ מושקע בצל חומות ירושלים, כשעל העיבוד וההפקה המוזיקאלית שרוליק קלצקין.

לסיפור המלא »

פריד שר לזכרו של הרשקוביץ הי"ד: "גם כי אלך"

גדול הזמר החסידי אברהם פריד בשיר חדש לזכרו של יוסי הרשקוביץ הי"ד, שנפל במהלך הקרב בצפון רצועת עזה, בכ"ו במרחשוון ה'תשפ"ד.

לסיפור המלא »

מחרוזת הפסח של קובי גרינבוים: "שירה חדשה"

כשקובי גרינבוים פגש את הצמד הצעיר יאיר בודנר ואבי ריימי שעושים את "ממתק לשבת", הוא החליט לתת במה לכישרון הצעיר והמבטיח שלהם

לסיפור המלא »

הסינגל החדש של יהודה כץ ולהקת המעגל: "הללו"

בעיצומם של ימי חודש ניסן, ולקראת חג החירות הקרב ובא. משיק הזמר והיוצר יהודה כץ סינגל חדש – "הללו", שמילותיו לקוחות מפרק ק"נ. וכמו שבימים ההם עם ישראל נתן הודאה לבורא עולם

לסיפור המלא »

מנחם לוי מארח את אברהם פריד: "רצית השם"

הזמר החב"די מצרפת מנחם לוי שעובד בימים אלו על הפקת אלבום ניגוני חב"ד, שמח לארח את גדול הזמר החסידי אברהם פריד לדואט מקפיץ בו הם מבצעים יחד את הניגון החב"די "רָצִיתָ ה'".

לסיפור המלא »

חיים פורטל בסינגל חדש: ״כח״

לאחר הלהיט "ביום ההוא" ושורת שירים שכבשו וקירבו לבבות, שהוציא בעצמו ואף כתב לאחרים, ממשיך חיים פורטל עם סינגל חדש, המאופיין בטקסט מחודד וסגנון מוזיקלי מיוחד בעיבודו של דיוויד טויב.

לסיפור המלא »