יואלי דיקמן מארח את סאמעט וגרינפלד: טאטע למה

לקראת פורים שאוטוטו כאן, הלחין המעבד והמנצח יואלי דיקמן לחן חדש למילים מהמגילה, אליו בחר לארח לביצוע את שני כוכבי הזמר, אהרלה סאמעט ויואלי גרינפעלד


הלהיט של פורים: אבי אילסון – "אורה ושמחה"

הזמר אבי אילסון מפתיע ומרים את מצב הרוח עם שיר מקורי לפורים – "אורה ושמחה". הלהיט החדש, מגיע עם לחן, עיבוד והפקה מוזיקלית של האחים אייל ויאיר שריקי.

לסיפור המלא »

שייע גרוס ויואלי קליין: מ'דארף דא ישועות

ערב חג הפורים, הצמד המוכר שייע גרוס ויואלי קליין, מגישים ביצוע לשיר חדש 'מ'דארף דא ישועות'. את הביצוע הלחין הערשי ווינבערגער יחד עם שייע גרוס.

לסיפור המלא »

יוסף יצחק פרקש בסינגל חדש: "שמחה ליהודים"

"ליהודים היתה אורה ושמחה וששון ויקר" – מילים שמבטאות את השמחה שהייתה לעם ישראל בנס הפורים בימים ההם, יחד עם הביטחון בזמן הזה ש- "כן תהיה לנו" בשמחת הגאולה האמיתית והשלימה בקרוב ממש.

לסיפור המלא »

יעקב מרקוביץ שר לכבוד ארץ ישראל: אין ארץ אחרת

מתוך אהבה לעם ישראל ולארץ ישראל, כדי להפיח השראה באחינו בחזית ולאלה בכל רחבי העולם, וכדי להעניק נחמה לאלו שסבלו בתקופה האחרונה, הזמר והיוצר יעקב מרקוביץ יוצא בסינגל חדש

לסיפור המלא »

צמד היום השמיני בשיר חדש: רוצים עכשיו!

לקראת פורים, הזמן הגדול והמתאים ביותר לשמחה יהודית, בנצי ושמוליק מרקוס מקווים, מתפללים ויודעים (!!) שזמן הגאולה זה עכשיו. שיהיה במהרה בימינו, אמן.

לסיפור המלא »

צבי וייס ירדוף וישיג: "ארדוף"

החזן והזמר צבי וייס משחרר את "ארדוף" שיר חזק ועוצמתי, מילות השיר משלבות עוצמה ואמונה.

לסיפור המלא »

פיני איינהורן בלהיט פורימי חדש – "דורש טוב"

ימים ספורים לפני חג הפורים משחרר פיני איינהורן סינגל-קליפ חדש ואנרגטי – "דורש טוב" בלחנו של המלחין ר' חזקי ווייס ובעיבודו של שרוליק מנדלסון.

לסיפור המלא »

החדש והאקטואלי של יוני Z: "אבינו חי"

"אבינו חי", הוא שיר חדש של יוני Z (זיגלבוים) שמביט למצב העגום בעיניים נכוחות, אך מעדיף לשדר אמונה, תקווה ובעיקר קצב אופטימי ותוסס. את המילים כתבו יחד אלחנן אלחדד ויוני, הלחן של Z.

לסיפור המלא »

ארי פרייזר מבצע: "מזמור שיר" של הרב קרליבך

"מזמור שיר" הוא סינגל חדש לשבת של ארי פרייזר. המילים מתהילים, הלחן מחודש בהשראת שירו של הרב שלמה קרליבך.

לסיפור המלא »