- חסידיניוז - https://www.chasidinews.com -

אבישי לוי באלבום חדש, קצבי ושמח: אתה המלך!

אבישי לוי - אתה המלך

אבישי לוי (30) לא נח לרגע. מאז הכריז ויצא במלוא המרץ אל הקאמבק, מופיע באירועים והופעות עם להקתו החדשה, בכל רחבי הארץ. הסינגלים שיצאו מתוך האלבום החדש, הפכו ללהיטים על-ידי הקהל של לוי שנשאר נאמן לו גם אחרי כל-כך הרבה שנים, וכלי התקשורת השונים ברחבי הארץ שלא מפסיקים לנגן ולפרגן. מסמנים כי לוי חזר ובגדול, אל מרכז הבמה והעשייה של המוסיקה המזרחית.

הוא הוגדר כילד הפלא של המוסיקה המזרחית של שנות השמונים, כשהיה רק בן שבע. עת שימש כסולן הראשי של מקהלת הילדים המיתולוגית פרחי ירושלים, במסגרתה הופיע ברחבי ארץ והעולם. לפני כעשרים ושתיים שנה יצא אלבום הבכורה של לוי "מי אל כמוך" שזכה להצלחה גדולה, מאז הוציא לוי חמישה אלבומי אולפן שהיוו אבן דרך במוסיקה המזרחית שפרצה גבולות וחדרה לקהלים חדשים ומגוונים.

אחרי שתיקה מוסיקלית של מספר שנים בהן התמקד בבניית התא המשפחתי ובתחומים נוספים, חזר לוי לפני כשנה בקאמבק גדול אל מרכז הבמה והעשייה של המוסיקה המזרחית כשהוא מלווה בהרכב להקה חדש עם נגנים מהשורה הראשונה.

האלבום החדש שרואה אור בימים אלה מכיל את ארבעת הסינגלים שיצאו בשנה החולפת: 'משמים תשמור עלי' – בלדה שקטה, 'אתה המלך' שכתבה שלומית צברי ובלחן יווני, 'אבקשך' – במילים נוגעות ולחן עוצמתי של יאיר אבידן ו'יש תקוה' שכתבה ארלט ספדיה בלחן יווני. באלבום החדש אבישי משמיע לנו מה שנשאר בו: קסם הפלא והפרח מירושלים.

לחצו PLAY להאזנה לשיר 'אמונה' מתוך האלבום[audio:https://www.chasidinews.com/wp-content/uploads/2012/01/avishaylevi-emuna.mp3|titles=אבישי לוי – אמונה]