- חסידיניוז - https://www.chasidinews.com -

נחמה ועידוד – דניאל זמיר באלבום חדש מלא באורחים

דניאל זמיר - נחמה ועידוד

דניאל זמיר, מהכישרונות הבולטים והמוערכים של השנים האחרונות עושה דרך ארוכה ומיוחדת אל קדמת הבמה כנגן סקסופון מחונן וגם כזמר.

כשנתיים מאז צאת אלבומו האחרון "געגוע לכאן" חוזר דניאל עם אלבום חדש, תשיעי במספר, ובו הוא גם מארח את ברי סחרוף המבצע עם דניאל את "יעלה", פיוט מן המקורות, יוני רכטר המבצע עם דניאל את "הורה ממטרה" בביצוע מיוחד ואת מתיסיהו, שמבצע עם דניאל את "אין לי מקום", שיר דומיננטי ומפתיע שהיה גם הסינגל הראשון שיצא לרדיו .

"נחמה ועידוד" הינו המשך ישיר למסע המוזיקלי אותו עובר דניאל לאורך השנים בהופעות רבות, בהן שיתף פעולה עם אמנים ישראלים מובילים. באלבום זה דניאל ממשיך את הקו המוזיקלי שלו ומחבר בין קלאסיקה ישראלית לבין הג'אז הייחודי והמזוהה כל כך שלו.

האלבום כולל גם את "בצהרי יום", ביצוע מרגש לשירו של מאיר אריאל ז"ל אותו ביצע דניאל לראשונה במופע המחווה השנתי למאיר בחוות רונית וזכה לשבחים רבים ולביקוש רב מצד הקהל. השיר יצא לרדיו בשבועות האחרונים וזכה להשמעות רבות.

הפצה: היי פידליטי.

לחצו PLAY להאזנה לשיר 'יעלה' בהשתתפות ברי סחרוף ומתיסיהו[audio:https://www.chasidinews.com/wp-content/uploads/2012/03/danielzamir-yaala.mp3|titles=דניאל זמיר – יעלה]