- חסידיניוז - https://www.chasidinews.com -

להקת קולות מגישה: אפיקומן מוזיקלי לפסח!

קולות - ותקח מרים

להקת קולות, להקה מבטיחה בשוק החתונות, יוצאת עם סינגל חדש לכבוד פסח. את הסינגל שנקרא "ותקח מרים" הלחין סולן הלהקה, היוצר חנן בן ארי (שאחראי על הלהיט "הילדים הללו") והוא מתאר את רגעי השמחה הראשונים שהגיעו לאחר קריעת ים סוף.

"חשבנו לעצמנו, איך אנחנו עושים שיר כיפי שיעשה לאנשים טוב על הלב בתוך תקופת הנקיונות הקצת מלחיצה של טרום פסח" מספר בן ארי "משהו קליט ומקפיץ שאנשים יוכלו לשיר תוך כדי סידור הבית וגם על שולחן הסדר ביחד עם הילדים. שלחתי לחברים סקיצה ראשונה והם התלהבו, נכנסו לחדר חזרות ועיבדנו את השיר ביחד. אחרי כמה שעות נכנסנו להקליט את השיר באופן ספונטני, בדומה לשמחה המתפרצת של מרים ובני ישראל".

להקת קולות מורכבת ברובה מבוגרי ישיבת ההסדר בקרית שמונה, וממתגת את עצמה כלהקה חסידית יוקרתית עם גרוב צעיר ועדכני. "יש בשיר שילוב של כל הסגנונות שלנו, רוק ופאנק מצד אחד, מזרחי מצד שני וגם נגיעות של אירי" אומר בן ארי "ויש כאן גם שילוב בין הרצון שלנו לשמח בחתונות לרצון החזק שלנו להפיק את החומרים המקוריים שלנו" הוא מספר כי "ללהקה יש תכנונים להעלות מופע של חומרים מקוריים, ובינתיים לשלב חלק מהשירים בחתונות".

לחצו PLAY להאזנה לשיר[audio:https://www.chasidinews.com/wp-content/uploads/2012/04/kolot-vatikach.mp3|titles=להקת קולות – ותקח מרים]