- חסידיניוז - https://www.chasidinews.com -

פאנל מיוחד עם אנשי אקו"ם, רבנים ויוצרים בקול חי

פאנל ברדיו קול חי

במוצאי שבת האחרונה בתוכנית "מוצ"ש מוזיקלי" עם יוסי אייזנטל ב'רדיו קול חי', התקיים פאנל חשוב מאוד בכל הנושא של האיסור לצרוב ולהעתיק וכדומה ובהשתתפותם של אנשי אקו"ם, רבנים ויוצרים שונים.

כיבדו את הפאנל בנוכחותם ר' חיים בנט, הזמר שלמה כהן, הזמר גד אלבז, רן שריד מ"דברי שיר" שייצג את חברות התקליטים וההפצה, רז שירזיאן ויניב גריידי מטעם אקו"ם, הרב נחום מנשה וייספיש שליט"א מחבר הספר "משנת זכויות היוצר", ואורחים נוספים.

במהלך הערב נידון כאמור האיסור החמור של הצריבות, ההעתקות וההורדות, ולובנו כל הנושאים ההלכתיים והחוקיים בנושא זה, כשלסיכום מודים המשתתפים כי בעיה זו גרמה להם להפסד רב ולנזקים עצומים, ויצאו בקריאה נרגשת אל כלל עם ישראל בבקשה אחת ויחידה – "לא לצרוב"!

בשיאו של הדיון הפתיע אייזנטל את המשתתפים בהשמעת בכורה עולמית ווקאלית את יצירתו המפורסמת של יאני – אותה מבצע אך ורק בקולות ווקאליים בפה המעבד הגאון יואלי דיקמן והפעם בגירסה המלאה והסופית, מנגינה זו יש לציין משמשת כפתיח לתוכנית בימי ספירת העומר, שבימים אלו הופכת למפעל חסד ענק של תיווך בין נותנים למקבלים, החל מדברים קטנים ועד למקררים וכדו', וכשמה כן היא "הגמ"ח החי".

לחצו PLAY להאזנה לתכנית בשידור חוזר
[audio:http://www.93fm.co.il/wp-content/uploads/2011/09/mozash-akum-21.4.12.mp3|titles=mozash akum 21.4.12]

לחצו PLAY לצפייה בתכנית

גלריית תמונות, צילומים: דוד קליגר