האזינו: יונתן רזאל מתגעגע לאלבום חדש - חסידיניוז

האזינו: יונתן רזאל מתגעגע לאלבום חדש

מאת: יוסי אשרי | ח׳ בסיון ה׳תשע״ב (29/05/12) 13:04 | שירים חסידיים | הדפס הדפס

יונתן רזאל - הגעגוע

'הגעגוע' סינגל ראשון מתוך אלבום חדש של הזמר והיוצר יונתן רזאל- זוכה פרס היצירה מטעם אקו"ם לשנת 2011. חמש שנים לאחר שהוציא את אלבום הבכורה שלו, "סך הכל" – שהגיע למעמד אלבום זהב ועבר מכירות של למעלה מ 30,000 עותקים, חוזר רזאל לעבוד עם אביתר בנאי ומסיים בימים אלה את הקלטת אלבומו השני שייצא בתחילת הקיץ לחנויות המוסיקה. האלבום יכלול 10 שירים ביניהם שירים פרי עטו של רזאל וגם טקסטים ולחנים מן המקורות בעיבודו של רזאל ובהפקתו המוסיקלית של אביתר בנאי.

רזאל, יליד ניו יורק עלה לישראל בגיל צעיר, וחזר בתשובה עם משפחתו. כבר מילדותו למד מוזיקה קלאסית, למד לנגן בפסנתר ובצ'לו, הלחנה וניצוח. בצעירותו הוציא תקליט בהרכב יחד עם אחיו -אהרן, יהודה וריקה. לצה"ל התגייס כמוזיקאי מצטיין, ועם שחרורו, המשיך בלימודי הניצוח וכשסיים עבד כמנצח בתזמורת הקאמרית הישראלית ובסימפונט רעננה- ואח"כ הופיע עם תזמורות שונות בחו"ל.

בשנת תשס"ז הוציא את אלבום הבכורה "סך הכל" בהפקתו המוזיקלית של אביתר בנאי. בשנת תשס"ח פרסם רזאל את הלהיט 'והיא שעמדה', אותו הלחין ועיבד וביצע בדואט ביחד עם הזמר החסידי יעקב שוואקי. השיר נבחר כשיר העשור והוקלט בקאברים רבים.

לחצו PLAY להאזנה לשיר[audio:https://www.chasidinews.com/wp-content/uploads/2012/05/yonatanrazel-gagua.mp3|titles=יונתן רזאל – הגעגוע]

דירוג כתבה: כוכב אחדשני כוכביםשלושה כוכביםארבעה כוכביםחמישה כוכבים ממוצע: 4.20
Loading...

תגיות: ,


השאר תגובה

תוכן תגובה