- חסידיניוז - https://www.chasidinews.com -

יאיר גדסי חוזר לקראת אלבום חדש: "במקום הכי נמוך"

יאיר גדסי - במקום הכי נמוךהזמר יאיר גדסי, מוסיקאי, מלחין ויוצר, התפרסם עם שירו 'לך אלי תשוקתי' מתוך מילותיו של ר' אברהם אבן עזרא, שחודש ע"י חיים ישראל ויואב יצחק והפך לאחד מהשירים המזרחים הטובים במוזיקה היהודית. הוא החל את דרכו המוסיקלית כבר בגיל 12, בעקבות אחיו – הזמר אבנר גדסי, כאשר זכה במקום הראשון ב"פסטיבל שירי משוררים".

גדסי היה מהחלוצים הראשונים של הזמרים בשירת פיוטים מהמקורות בלחנים חדשים, וכיום אחרי 3 אלבומים ('ניגון הלב', 'קול בראשית', 'עת לאהוב') – הוא עובד בימים אלו על אלבומו הרביעי עם המפיק המוסיקלי אסי איילון. השניים נפגשו במהלך עבודתם עם המוסיקאי מוש בן ארי ומשם נרקם שיתוף הפעולה ביניהם ועבודה על אלבום חדש, המחבר בין שני עולמות.

מילים (חלקם מהמקורות) ולחנים של יאיר גדסי, ועיבודים עכשוויים של אסי איילון, בסגנון רוק ורגאיי. 'במקום הכי נמוך' הוא סינגל בכורה יוצא בימים אלו – "המקום הכי גבוה, מתחיל מהמקום הכי נמוך. אי אפשר להגיע למעלה, בלי להיות קודם במקום הכי נמוך".

לחצו PLAY להאזנה לשיר[audio:https://www.chasidinews.com/wp-content/uploads/2012/06/gadasi-bamakom.mp3|titles=יאיר גדסי – במקום הכי נמוך]