- חסידיניוז - https://www.chasidinews.com -

דרשו מציגים: היו נכונים – אלבום חדש לסיום הש"ס

דרשו - היו נכונים

כאשר הרב דוד הופשטנדר מטורונטו שבקנדה הקים את ארגון דרשו לפני 14 שנה, אף אחד לא יכול היה לחזות את ההצלחה עד כמה הארגון יהיה כ"כ גדול.

כיום מעל 100,000 בחורים מיותר מ6 יבשות, למדו מיליוני דפי גמרא בעשרות מיליוני שעות – וכבר נבחנו בהצלחה על כל זה, כשהם מתחייבים לבחינות חודשיות על הדף יומי בגמרא, דף יומי בהלכה, משניות ומשנה ברורה, הם הוכיחו כי לימוד תורה הוא בראש סדר העדיפויות שלהם בחיים.

לכבוד האירועים הגדולים של סיום הש"ס, דרשו מתכבדת להציג בפני משתתפי התוכנית, משפחותיהם וכלל ישראל אלבום חדש של שירי שמחה והתעוררות המשקפים את רגשות הלב.

לפני מספר חודשים, הארגון פנה אל מספר מלחינים, וביקש מהם לחנים חדשים לכבוד המאורע החשוב. מלחינים רבים נענו לאתגר ויצרו שירים מרהיבים. אולם בסופו של דבר בדרשו בחרו 2 לחנים חדשים של משה לאופר להיות ההמנון של סיום הש"ס הקרוב. שני שירים אחרים נכתבו על ידי הרב דוד הופשטנדר, נשיא דרשו העולמי.

בעוד שהפנייה אל משה לאופר היתה רק בשביל הלחנים, הוא התרשם כל כך מהעבודה של הארגון המדהים הזה ומה שהם עושים למען כלל ישראל, שהוא ביקש תפקיד גדול יותר בהפקה. משה החליט לעבד ולהפיק מוסיקלית את כל הפרוייקט. עם שירים מיוחדים כאלה היה חשוב להגיע זמרים אשר באמת יכול להעביר הלאה את המשמעות והשמחה אל המאזינים. לכן לא במקרה פנו אל הזמרים החסידיים אייזיק האניג, שלומי דסקל ור' ירמיהו דמן, אשר הסכימו בשמחה לבצע את השירים באלבום. השיר הרביעי באלבום שייך לאלי לאופר (שהופקד על המקהלות) וילד הפלא אפרים מנת.

לחצו PLAY להאזנה למיקס משירי האלבום[audio:https://www.chasidinews.com/wp-content/uploads/2012/06/Dirshu-HoyuNechonimSampler.mp3|titles=דרשו – היו נכונים]