עמי מימון מגיש: סיום מסכת שבת מרגש ומיוחד - חסידיניוז

עמי מימון מגיש: סיום מסכת שבת מרגש ומיוחד

מאת: מערכת חסידיניוז | ז׳ באב ה׳תשע״ב (26/07/12) 11:24 | חדשות מוזיקה יהודית | הדפס הדפס

עמי מימון ושניאור זלמן הכהן

ביום שלישי, ה' מנחם אב, יום ההילולא של האריז"ל החי, נערך באולפני "קול ברמה" סיום מסכת מרגש ונדיר של התמים שניאור זלמן הכהן כהן מקרית מלאכי, בחור עם תסמונת דאון בן 26, שסיים את מסכת שבת כולה!

השדרן הפופולרי עמי מיימון שבמסגרת תוכניתו "חידודון עם מיימון" נערך הסיום, ציין את התרגשותם של כל הנוכחים באולפן למשמע הסיום של שניאור זלמן ואיחל לו שנים ארוכות ובריאות ושיזכה להקים את ביתו בקרוב ממש.

מנכ"ל עמותת "יד לילד המיוחד" הרב מנחם מענדל בליניצקי שהתלווה אל הת' שניאור זלמן דיבר על ענינה הפנימי של מסכת שבת על פי פנימיות התורה "לעשות מכל העולם "רשות היחיד" ליחידו של עולם, וזו נקודת האחדות שבכל יהודי, שהת' שניאור זלמן מייצג נפלא את נושא האחדות בעזרה שהוא מגיש לכל נזקק".

יצויין כי סיומי המסכת נערכים מידי יום בכל אחד מתשעת הימים על פי הוראותו של הרבי מליובאוויטש כדי להוסיף בשמחת התורה "פיקודי ה' ישרים משמחי לב". אגב, הת' שניאור זלמן עצמו אמר שאינו מתרגש מהשידור ברדיו, לדבריו: "העיקר הוא שצריך ללמוד כדי לדעת מה מותר ומה אסור בשבת".

לחצו PLAY להאזנה לסיום המסכת[audio:https://www.chasidinews.com/wp-content/uploads/2012/07/maimon-siyum5772.mp3|titles=עמי מימון – סיום מסכת]

דירוג כתבה: כוכב אחדשני כוכביםשלושה כוכביםארבעה כוכביםחמישה כוכבים ממוצע: 4.00
Loading...

תגיות: ,


השאר תגובה

תוכן תגובה