אהרן רזאל עם בלדה מרגשת על האהבה לתורה - חסידיניוז

אהרן רזאל עם בלדה מרגשת על האהבה לתורה

מאת: מתי שיינברג | י״ב במרחשון ה׳תשע״ג (28/10/12) 11:07 | שירים חסידיים | הדפס הדפס

אהרן רזאל - דעתי עליה

צעד אחר צעד מתקרב אהרן רזאל אל מועד הוצאת האלבום קבעתי, אלבום יהודי בארומה "ישיבתית". שיר הנושא קבעתי את מושבי הפך בקיץ להמנון חוצה מגזרים, חצרות וישיבות. הלהיט מתאר את דרכו העכשווית של רזאל, לעבר בית המדרש וההשתקעות בעולם התורה. כעת מגיעה התשובה המוסיקלית, למי שמאוד רוצה להצטרף לעולם התורה, אך טרדות הפרנסה, מונעות ממנו להתגדל בתורה. דעתי עליה – ממשיך את קו לימוד התורה, אך מביא זווית נוספת, זווית של נחמה.

רזאל מציע לכל מי שרוצה ללמוד תורה, לא להתייאש מחסרון הזמן וטרדות היום, ופשוט לחשוב כל העת עליה. השיר מבוסס על דברים שכתב אחד מגדולי הפוסקים בעל ספר "חכמת אדם" שהיה סוחר ונאלץ בעצמו להתפרנס למחייתו. בהקדמה לספרו מספר הרב כי אף שנאלץ לצאת ולהתפרנס ממסחר, כיוון שעל פי הרגשתו הוא מעולם לא עזב מבחינה פנימית את התורה, ותמיד דעתו הייתה עליה (התורה), גם היא (התורה), לא עזבתו. עובדה, הוא זכה להגיע לגדולה בתורה!

דעתי עליה, היא בלדה מרגשת על אהבה לתורה, שיר געגועים שדמעה מנצנצת בו. זהו שיר של אדם ההולך עם האמת שלו עד הסוף המתוק, במסירות נפש לתורה. אהרון רזאל מציג בכישרון וברגישות את החלופה המעשית למי שמאוד רוצה, אבל זה לא יוצא.

לחצו PLAY להאזנה לשיר[audio:https://www.chasidinews.com/wp-content/uploads/2012/10/razel-daatialia.mp3|titles=אהרן רזאל – דעתי עליה]

דירוג כתבה: כוכב אחדשני כוכביםשלושה כוכביםארבעה כוכביםחמישה כוכבים ממוצע: 4.20
Loading...

תגיות: ,


תגובות (3)

  1. עעע הגיב:

    מדהים בכל קנה מידה… ומכל כיוון…. וכל מילה מיותרת!!!

  2. שגית הגיב:

    בס"ד,

    מרגש, חזק ומחייב מאוד!
    מנגינה נהדרת למילים מושלמות.
    תודה רבה!

השאר תגובה

תוכן תגובה