- חסידיניוז - https://www.chasidinews.com -

מעוז צור – אברומי וינברג מדליק לכם את חנוכה!

אברומי וינברג - מעוז צור

אברומי וינברג הוא כוכב עולה בשמי המוסיקה היהודית. הוא רק בן 23 (נשוי+1), אבל מסתבר שהכשרון המוסיקלי שלו נטוע אצלו כבר בגיל צעיר. סיפורו האישי המרתק יכול למלא ספר שלם; החל מבית חסידי שורשי, דרך מסע לחיפוש עצמי בלב מנהטן בארצות הברית ועד להשתקעות בעולמה של תורה בישיבה בקריית מלאכי.

חבריו לישיבה בקריית מלאכי זיהו את הכשרון הטמון בו והחליטו לעזור לו להתמקצע. חברו הטוב אשר ולדמן ארגן את ההפקה, ומתוך דיבוק חברים החלה העבודה על אלבום שיכנס את שירתו ולחניו של אברומי, אשר ספוגים בתובנות מהמסע שעבר.

למעלה משלוש שנים ארכו העבודות על האלבום, שצפוי לעורר סערה לא קטנה בעולם המוסיקה. ההפקה המוקפדת ומושקעת, הביצועים המדויקים, המוסיקה העשירה וכמובן החדשנות והרעננות שהוא מביא איתו. האלבום עתיד לראות אור אי"ה בחודשים הקרובים.

לקראת חג החנוכה הבעל"ט משחרר וינברג סינגל ראשון מתוך האלבום שבדרך. השיר נקרא מעוז צור, והוא משלב את תחילת הפיוט הידוע יחד עם מילים אקטואליות שכתב בעצמו – בסגנון רוקיסטי, צעיר ובועט. בהפקת השיר השתתף חברו לישיבה – קובי מירסקי שמוסיף נופך חדש לחג החנוכה.

לחצו PLAY להאזנה לשיר[audio:https://www.chasidinews.com/wp-content/uploads/2012/12/avrumi-maoz.mp3|titles=אברומי וינברג – מעוז צור]