- חסידיניוז - https://www.chasidinews.com -

יעקב שוואקי מילא את היכל נוקיה – גלרייה

יעקב שוואקי בהיכל נוקיה

היכל נוקיה ביד אליהו התמלא אמש (שלישי) עד אפס מקום: 10,000 איש מילאו את המקומות למופע 'שיר לחיילים' של יעקב שוואקי, לאחר שהכרטיסים אזלו כבר שבוע ימים לפני ההופעה עצמה.

הפתעות רבות הכיל הערב המיוחד הזה, שהוקדש כולו לחיילי צה"ל, השומרים על עם ישראל יומם וליל.
הערב, כמו כל הופעה מושקעת היטב של שוואקי בהפקתו של שרון דניאל, הכיל בתוכו את כל המרכיבים למופע ענק ומיוחד: שירים חדשים, מחרוזות מיוחדות לערב ודואטים מיוחדים.

החיילים היו חלק דומיננטי מאד בקהל, אבל לא רק בקהל אלא גם על הבמה עצמה: ברכת הרב הראשי הרב מצגר לחיילים, סיפורו של החייל אהרן קרוב והחיילים שליוו בקולם את שוואקי, שבירכם שיצליחו ולא ידעו כל פגע, היו הרקע בכל הערב.

שני שירים חדשים ביצע שוואקי במהלך הערב, שניהם קשורים לחיילים: האחד, קצבי, עונה למילים "לא ישא גוי אל גוי חרב", השני השקט, כבר מוקדש ממש לחיילים ומילותיו הן "מי שבירך" לחיילי צה"ל. שניהם בלחנים משותפים של איצי וולדנר ושוואקי עצמו.

כמו כן ביצע שוואקי לראשונה בערב הזה דואט במופע עם זמר ישראלי מוכר, דבר שעוד לא עשה עד היום. את הדואט המיוחד של הערב ביצע שוואקי עם זמר הנשמה הישראלי שלומי שבת, אתו שר את 'אין עוד מלבדו' של שבת ואת "והיא שעמדה" של שוואקי עצמו.

כמו כן ביצע דואט עם החזן הראשי לצה"ל שי אברמסון לשירים 'רפואה' ו'לא נדע מלחמה'. עם הילד מישל כהן, בוגר פרחי ירושלים וזוכה בית הספר למוזיקה, ביצע שוואקי את השיר "ישימך" מאלבומו האחרון, שמתאים במיוחד לאור זאת שמישל – כהן…

את הערב המיוחד סיימה התזמורת הענקית בת 160 הכלים לראשונה על במה אחת בנצוחו של יוחי בריסקמן ביחד עם שוואקי, בשיר הנושא מאלבומו האחרון "cry no more".

גלריית תמונות, צילומים: ישראל ברדוגו.