- חסידיניוז - https://www.chasidinews.com -

אלבום חדש למקהלת הלל, עם קפה ועוגה

הלל עם קפה ועוגה

בשעה טובה ומוצלחת מגיע לחנויות סופסוף אלבומן השני של מקהלת הלל מהשומרון – "הלל עם קפה ועוגה". באלבום שירים מקוריים וגרסאות מחמיאות לשירים מוכרים בביצועים מרגשים, נשות הלל מביאות באלבום מביאות חברות המקהלה לביטוי, איכות קול והבנה מוסיקלית כמו גם פרשנות ווקאלית לטקסט יהודי ישראלי בין זמננו.

קבוצת הנשים שהפכה למקהלה גיבשה סביבה ידידות וחברות נפש אמיצה, הן נפגשות בכל שבוע, בערבי שלישי, ומתענגות על שירה יהודית. אלבומן הראשון "אליך אתפלל" כבש בתים רבים בישראל ומיצב את הלהקה כלהקת הנשים הדתיות הבולטת והמוכרת ביותר בקרב ציבור הנשים שומרות המצוות בישראל. את פעילות המקהלה מרכזת מי שהקימה אותה, המלחינה והיוצרת – מרב ברנר מהישוב הר ברכה שבשומרון, המקהלה נהנית מתמיכה מפרגנת של מתנ"ס שומרון במועצה האזורית שומרון. מרב ברנר, שקיבצה את הפרויקט ואף אחראית לעיבודים המוזיקליים ולניצוח מצטטת את בעל התניא שכתב "הלשון היא קולמוס הלב, והשיר – קולמוס הנפש" ומוסיפה שכאשר חמש עשרה נשים נפגשות בכל שבוע למלא את נפשן בשירה, נפתחים הלבבות ונקשרות הנפשות".

האלבום "הלל עם קפה ועוגה" כולל 11 רצועות, מהמיטב העכשווי של המוסיקה היהודית והישראלית. בין השירים אורות, וזכני, עומד בשער, באה אליכם ועוד. שיר הנושא מבטא את יומן העמוס של הנשים המקפידות על פיתוח אישי ויצירתי בבית ומחוצה לו, ואת ההפוגה המוקדשת לתחביב השירה והמפגש החברתי שלהן בכל שבוע. את דפי חוברת המלווה את הדיסק, עיטרו הנשים במתכונים לעוגות ש"כל אחת יכולה להכין", גימיק חביב ויעיל המשדרג עוד יותר את חוויית האזנה לאלבום.

להקת הלל היא להקת נשים כשרה למהדרין ומקצועית לא פחות. אלבומן החדש מציב אותן בקדמת במת היצירה היהודית.