- חסידיניוז - https://www.chasidinews.com -

אלירן אלבז מארח את אליקם בוטה: מחרוזת עיניך מספרות

אלירן אלבז מארח את אליקם בוטה: מחרוזת "עיניך מספרות"

אלירן אלבז [27] החל את דרכו המוסיקלית בשמחות ואירועים משפחתיים. כבר בהיותו בגיל צעיר, ליבו נמשך אל המוסיקה המזרחית השורשית-נוסטלגית, האזין ואסף תקליטים נדירים. וכיום נחשב לאחד מאספני המוסיקה הגדולים בארץ, עם מאגר מוסיקלי גדול נדיר ובלתי נדלה של מיטב הקלאסיקות של המוסיקה המזרחית.

אלבז, נגן בוזקי בחסד עליון, ניחן בכושר נגינה הפורט על מיתרי הרגש. מופיע לצידם של גדולי הזמר הים-תיכוני, איציק ואבישי אשל. במהלך האירועים, נתבקש אלבז על-ידי האחים אשל לבצע להיטים במוסיקה המזרחית הנוסטלגית, בעקבות התגובות המדהימות של הקהל, הדבר התקבע והפך לחלק בלתי נפרד מהאירוע. כשבמקביל החל אלבז להופיע באירועים, כנסים ושמחות משפחתיות עם מופע ייחודי של מיטב נכסי צאן הברזל של ז'אנר כמבצע ופריטה על מיתרי הבוזוקי עם הרכב נגנים מהטובים בארץ.

המופע של אלבז הפך לדבר החם בעולם האירועים והחתונות בכל רחבי הארץ, מה שהוליד דרישה של הציבור לאלבום. אלבז שער לרחשי הלב של הציבור, נענה לאתגר בשמחה והחל במלאכת איסוף החומרים, ושילוב של מיטב האמנים בז'אנר שמתארחים באלבום. מתוך מטרה ליצור גיוון וססגוניות מוסיקליים.

בסינגל הרביעי – מחרוזת "עיניך מספרות", מארח אלבז את הזמר אליקם בוטה, כוכב עולה במוסיקה הים-תיכונית. השניים מבצעים ארבעה שירים, מהיותר מרגשים שידע הז'אנר. כשהקונטרס המוסיקלי-ווקאלי בין השניים, יוצר חיבור שלוקח את המאזין אל מסע מרגש בזמן.

לחצו PLAY להאזנה למחרוזת[audio:https://www.chasidinews.com/wp-content/uploads/2013/02/eliranelbaz-einecha.mp3|titles=אלירן אלבז ואליקם בוטה – עיניך מספרות]