- חסידיניוז - https://www.chasidinews.com -

ונהפוך הוא: לחיים הפקות בדיסק ישיבתי-ליטאי לפורים

לחיים - פורים ישיביש

שמחה ומוזיקה מאז ומעולם רקדו שלובי ידיים, ולכן אין זה פלא שמשנכנס אדר מרבין בשמיעת שירי פורים שמחים ועליזים. כולנו יודעים ששמחה אמיתית רחוקה ת"ק פרסה מזו הגובלת בהוללות, המצויה מעבר לגדר ולצערנו נכנסת גם אלינו מהדלת האחורית בדמות 'מוזיקה חסידית מגויירת'.

לשמחתנו (תרתי משמע) ישנן עדיין חברות המפיקות מוזיקה יהודית חסידית אותנטית, המגלמת את השמחה האמיתית, זו שמרוממת את הנפש, מעניקה שאר רוח והרבה יותר מסתם קצב. מוזיקה שהנשמה מתחברת אליה, טהורה, אותנטית, וכה שמחה.

חברת "לחיים הפקות" של הרב יוסף משה כהנא, היא המוכרת ביותר. שילוב מעורר התפעלות של מיטב הטכנולוגיה החדשנית בביצוע של שירים חסידיים. עד כה מלאו שלושת אלבומי 'פורים טיש' את בתי ישראל החסידיים בכל תקופת הפורים.

ועכשיו הדיסק החדש: 'פורים ישיביש', הלהיט החדש מבית 'לחיים הפקות' המביא את שירי הפורים השמחים והאותנטיים, כמו שרק מוזיקה חסידית יכולה להיות, והפעם בהברה ליטאית ובאווירה ישיבתית! מחרוזות מרקידות ממיטב שירי הפורים, בביצוע סוחף שעושה שמח, אבל באמת.

את רצף המחרוזות מבצעת תזמורת נרחבת בעיבודם של ר' יוסף משה כהנא ור' חיים הרטמן. השירה: מקהלת 'לחיים' המובחרת בעיבודו וניצוחו של המעבד מבית 'לחיים' ר' פנחס ביכלר ומקהלת ילדים, ועל כולם הסולן – בעל המנגן האהוב ר' ברוך ויזל.

לחצו PLAY להאזנה למיקס משירי האלבום[audio:https://www.chasidinews.com/wp-content/uploads/2013/02/lchaim-purimyeshsivish.mp3|titles=לחיים – פורים ישיביש]