- חסידיניוז - https://www.chasidinews.com -

הרכב שבט אחים באלבום נעימות חדש: מעבר לצלילים

שבת אחים - מעבר לצלילים

'מעבר לצלילים' – אלבומם החדש של הרכב שבט אחים, מחבר בין ניגונים יהודיים אהובים ומוסיקה עדינה וקסומה בסגנון קלאסי. קלרינט, כינור, וחליל צד משתלבים יחד בהרמוניה נפלאה ומרגשת, מלווים בפסנתר, נבל, צ'לו, קונטרה באס, ופיקולו בהרכבים שונים לאורך האלבום.

ארבעה בני משפחה, מוסיקאים ואמנים ייסדו את ההרכב המיוחד לפני עשר שנים. יחד הם יוצרים מוסיקה שהיא כחלום מתגשם לחובבי המוסיקה היהודית האותנטית. יש באלבום שילוב בין היופי של המוסיקה הקלאסית והרגש והקדושה של הניגונים שלנו. באלבומם החדש מארחים 'שבט אחים' את נגן הקלרינט חיליק פרנק, בשתיים מתוך חמש עשרה הרצועות, שכוללות נעימות יהודיות קלאסיות בביצוע אינסטרומנטלי, עדין ומיוחד.

ההרכב כולו נולד לפני עשר שנים מתוך רצון האחים לכבד את הוריהם לכבוד יום הנישאין החמישים שלהם. 'מעבר לצלילים' הוא הדיסק השלישי שלהם, ומתעלה על קודמיו בביצוע ובאיכות.

הניגונים באלבום נובעים ממקורות שונים במוסיקה היהודית, החל מ'א-לי אתה' של האדמו"ר הזקן, דרך 'יגדל' מניגוני ספרד, ועד ל'ריקוד חסידי' העכשווי שנכתב על ידי נועם שריף, המלחין והמנצח, ונוגן בביצוע מיוחד על ידי חיליק פרנק יחד עם ההרכב.

לאלבום מתלווה חוברת שמוסיפה להבנת משמעות הניגונים והעיבודים שנערכו להם. להסברים הכתובים מתלוות תמונות אמנותיות, שנבחו להתאים למוסיקה, אותן צילם אחיהם הבכור של שלושת הנגנים יוצרי ההרכב.

לחצו PLAY להאזנה ל'יום שבתון' מתוך האלבום[audio:https://www.chasidinews.com/wp-content/uploads/2013/02/shevetachim-yomshabaton.mp3|titles=שבט אחים – יום שבתון]