- חסידיניוז - https://www.chasidinews.com -

האוצר הווקאלי באלבום אוסף חדש: יום טוב

אוצר ווקאלי - יום טוב

לא מזמן, כשחבורת ווקאליות כמו לב טהור, SIX 13 וא.ק.א. פלא – הנפיקו אלבומי בכורה, אחד מנכסי צאן ברזל באלבומים הווקאליים ראה אור. שם האלבום היה 'אוצר ווקאלי: שבת', והוא הופק ע"י חברת 'שמח מיוזיק' וג'ורדן גורפינקל – אחד מעמודי התווך של להקת ביטחון המיתולוגית. האוסף כלל עשרה שירים חדשים בביצוע זמרים מוכרים כמו: קול אחי, ביטחון, לב טהור, SIX 13, איבי רוטנברג, יהודה צ'יק, קול זמרה, היום השמיני, עופי נט ואחרים.

מאז, מים רבים זרמו בנהרות, כמו גם אלבומים ווקאלים – והגיע הזמן לשלב הבא. 'האוצר הווקאלי: יום טוב' אשר הופק גם הוא ע"י חברת 'שמח מיוזיק' וג'ורדן גורפינקל. גם האלבום החדש מכיל לחנים חדשים, כמו גם שירים שלא נס ליחם לימים הטובים סביב מעגל השנה; החל מראש השנה, דרך סוכות, חנוכה, פסח ועד שבועות.

רשימת האמנים המרשימה כוללת הפעם את: המכביטס, א.ק.א. פלא, SIX 13, אלי גרסטנר, החבר'ה, לב טהור, גרשון ורובא, קול אחי, ארי גולדוואג, נוחי קרון ואחרים.

לחצו PLAY להאזנה למיקס משירי האלבום[audio:https://www.chasidinews.com/wp-content/uploads/2013/04/AcapellaTreasury-YomTovSampler3.mp3|titles=אוצר יום טוב ווקאלי ]