- חסידיניוז - https://www.chasidinews.com -

על חומותייך – אברימי רוט בקליפ מיוחד ליום ירושלים

אברימי רוט

אמן הנשמה אברימי רוט משיק לכבוד 'יום ירושלים' וידיאו קליפ מיוחד לשיר 'על חומותייך', בימים אלו כאשר מתחוללת סערה בעניין ה-"שוויון בנטל", נבחר הקליפ להתמקד בנושא הזה ובעצם להראות את ה-"שוויון בנטל" ע"י כך שעולמם של לומדי התורה וחיילי צה"ל כרוך, וכאשר החייל מזווית ראייתו עסוק באימונים ובשמירות על עם ישראל, ובאותו הזמן ממש עסוק בן התורה בתפילות ולימוד עבור כלל ישראל ובתוכם כמובן החייל.

לקראת סוף הקליפ שני העולמות נפגשים… ובעצם נזכרים כי ישראל ערבים זה לזה.. וכפי שכתב דוד המלך "הפקדתי שומרים" אלו שומרים ואלו שומרים…

הזמר אברימי רוט סלל את דרכו אל מרכז 'היכל הנגינה' היהודי בעזרת החן המיוחד שבקולו, המאפשר לו מעבר טבעי וייחודי בין הזמר החסידי לחזנות. כיום הוא ניצב בצמרת שני התחומים הללו, מופיע בפני ציבור מגוון בקונצרטים של גדולי החזנים ומוזמן תדיר לאירועים יוקרתיים ולמופעים מרכזיים בארץ ובעולם. בקולו הערב ובלהט החסידי שבו, שבה גם את לבו של ציבור רחב שהרפרטואר של שירה יהודית מקורית היה רחוק ממנו, ודרכו התקרב אל הצלילים ואל המלים והפך לחלק משוחריו הנאמנים.

בימים אלו עובד אברימי רוט עם מנהלו האישי יוחאי כפיר על אלבום חסידי נוסף בהפקה מוזיקאלית מלאה של המלחין החסידי הגדול יוסי גרין – האלבום אמור לראות אור בקרוב.

לחצו PLAY לצפייה בקליפ