- חסידיניוז - https://www.chasidinews.com -

שפע ברכה והצלחה: אייזיק האניג לראשונה בקול ברמה

אייזיק האניג ויוסי גיל

לאחר תשע שנות שתיקה מוסיקליות ורדיופוניות, הגיע בליל שישי האחרון בעל המנגן ר' אייזיק האניג אל אולפני הרדיו להתארח בתכנית "ליל שישי" ברדיו קול ברמה בהגשת ה"מייבין" הגדול של המוסיקה החסידית יוסי גיל.

האניג, נחשב לאחד מבעלי המנגנים החשובים במוסיקה החסידית האותנטית העולמית. בזכות ההגשה, ושירתו המרגשת והסוחפת. אשר מציתה את הניצוץ היהודי, אף בלבבות אלו הרחוקים מהמוסיקה החסידית השורשית.

האניג, שהגיע לארץ הקודש, במיוחד לרגל צאת אלבומו החדש "על ההרים". סיפר ליוסי גיל על העבודה על האלבום עליו עמל במשך למעלה משלוש שנים, המוסיקה החסידית האותנטית, ועוד שלל נושאים שעלו תוך כדי שיחה קולחת. כשבין-לבין משמיע גיל משירי האלבום החדש, ומשני האלבומים הקודמים "בהר המוריה" ו"אדון הכל". ומתבל באנקדוטות, כמו שרק הוא יודע לספר לקהל מאזיניו.

במהלך התכנית הפתיעו צוות ההפקה את גיל והאניג, כשעל הקו היה העורך המוסיקלי הראשי של התחנה עמירם בן-לולו. שסיפר לחברים באולפן, ולמאזינים על אינספור התגובות והבקשות של המאזינים לשירי האלבום החדש. והודה לגיל בשם צוות התחנה והמאזינים, על שטורח ועמל כבכל שבוע, להביא אל קהל המאזינים את המוסיקה החסידית האותנטית במיטבה. באווירה יהודית שמכניסה את השומעים אל אווירת שבת קודש.

לחצו PLAY להאזנה לשידור חוזר של התכנית[audio:http://media.kol-barama.co.il/files/videos/13687723430a621.mp3]