- חסידיניוז - https://www.chasidinews.com -

רונן שטרן באלבום שני וחדש: לפני השמש

רונן שטרן - לפני השמש [1]

אלבום שני ליוצר רונן שטרן המתגורר בעיירה הדרומית מצפה רמון. רונן נולד על קו התפר שבין רמת-גן לבני ברק בשנת 1970 וכך מגדיר הוא את עצמו – "המוסיקה שלי, כמו האישיות שלי, נמצאת על "קו התפר בין קודש לחול, בין מזרח למערב, בין המדבר הפתוח לערים סואנות ,זה המקום ממנו נובעים השירים שלי, הקו הזה עובר בתוכי".

כשהיה בן 5, נפטר אביו. במקורות כתוב שביום שחרב בית המקדש נולד משיח. כך בגיל 5 עם "חורבן הבית" שלו התחיל המסע שלו, החיפוש. ילדות ונעורים עברו עליו במרד אין סופי בין כעס לעצבות, בין שמחה לאובדן.

אחרי הצבא למד בבית הספר "רימון": "בחיפוש תמידי בתהומות הרגש מצאתי בתוך המוסיקה את צלילי האמונה. ברחובות ת"א בין הצלילים של כרם התימנים לשדרות רוטשילד. התחלתי לפקוד בתי מדרש, ללמוד תורה. תהליך התשובה הוא ארוך וקשה ולא נגמר אף פעם". הוא התחיל בלימוד ובהבנה בגילוי וממשיך בידיעה שאין סוף לחיפוש.

אלבומו הראשון 'שפתי תפתח', שראה אור לפני כ-6 שנים, הופק ע" אביתר בנאי- חברו הטוב של רונן, בו שילב בין טקסטים מהמקורות ללחנים פרי עטו.

כעת, מוציא שטרן את 'לפני השמש' – אלבום שני וחדש, אישי ומיוחד שכולו פרי עטו של רונן המספר על חייו והמסעות אותם עבר וממשיך לעבור ובהפקתו של לני בן בשט, שצבע את הטקסטים המאוד אישיים בצבעים מרהיבים אקוסטיים ואלקטרוניים מלאים עדינות ורגש.

לחצו PLAY להאזנה לשיר 'כל דקה' מתוך האלבום [audio:https://www.chasidinews.com/wp-content/uploads/2013/06/shtern-koldaka.mp3]