- חסידיניוז - https://www.chasidinews.com -

הפרעות. קשב. ריכוז – אלבום הבכורה של אליעזר בוצר

אליעזר בוצר - הפרעות. קשב. ריכוז. [1]

עוד לא נולדה הגדרה, תבנית, קופסה, כותרת ,אליה ניתן להכניס או על פיה ניתן להגדיר את אליעזר בוצר; האיש. האמן. המוסיקאי והמבצע. את ההגדרות והתבניות שלו בוצר חולם ויוצר בעצמו. כל אלה הופכים אותו לאחד הקולות החדשים, המקוריים, כנים ומרגשים שנשמעו במוסיקה היהודית-ישראלית.

בוצר בן 30, נשוי ואב ל6 ילדים, נולד בצפת, למשפחה דתית- לאומית, אישיותו החקרנית והמעמיקה דחפה אותו לשאול שאלות ולחקור מהות כבר בגיל צעיר, המסע האישי שלו עבר דרך שירות צבאי קרבי בסיירת נח"ל, חיים עם רעייתו בהודו, שם עסק בפעילות פילנתרופית למען הכלל ועוד תחנות רבות שקצרה היריעה מלהכיל שהמכנה המשותף של כולן הוא תרומה לקהילה וקירוב לבבות.

'הפרעות. קשב. ריכוז.' – האלבום החדש של בוצר מתעד בכישרון רב את המסע הלא שגרתי והבלתי מתפשר שלו, שהביא אותו למרות גילו הצעיר לחוויות חיים מרתקות ומסעירות, שלרובנו מספיקות לגלגול אחד. על אף היותו אדם מאמין המנהל אורח חיים דתי – ציוני, יש לבוצר ביקורת וראייה בהירה, גם על העולם שלו ורצון עז להסיר את המסכות כולן. גיל סמנטנה – מהמפיקים המובילים בישראל, לקח על עצמו את ההפקה המוסיקלית של האלבום ויחד עם הרכב נגנים מגובש הכולל את עמית יצחק מהמוסיקאים המובילים בשנים האחרונות הפיקו את האלבום החדש.

המוסיקה, השירה, היצירה, שהיו שם תמיד, התדפקו על דלתו מאז שעמד על דעתו וביקשו להיכנס למרכז הבמה של חייו .. עכשיו זה קורה, באלבום החדש המלא וגדוש באנרגיות סוערות.

הופעת השקה לאלבום תתקים אי"ה ביום שני, י"ג אלול תשע"ג בבארבי בתל אביב.

לחצו PLAY להאזנה לשיר 'מי אתה' מתוך האלבום [audio:https://www.chasidinews.com/wp-content/uploads/2013/07/botzer-miata.mp3]